همسرم را متقاعد کنید تا سرمربی این تیم ملی شوم ، به برخی از کشور ها هیچ وقت نمی روم

به گزارش پزشکی مدرن، سرمربی تیم ملی هلند به شوخی گفت که همسرش باید آخرین نظر را درباره مقصد بعدی سرمربیگری او بدهد زیرا وی به شخصه راهنمایی تیم ملی بلژیک را رد نخواهد کرد!

همسرم را متقاعد کنید تا سرمربی این تیم ملی شوم ، به برخی از کشور ها هیچ وقت نمی روم

به گزارش خبرنگاران، لوئیس فن خال در نشست خبری پیش از ملاقات برابر آمریکا، گفت: قبلا گفتم که بازیکنان تیم ملی آمریکا خیلی پرانرژی و از نظر فیزیکی خیلی قوی هستند و بازی با آنها سخت است. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا بتوایم آمریکا را شکست دهیم.

فن خال که پس از انتها رقابت های جام دنیای در قطر، نیمکت نارنجی ها را ترک خواهد نمود، در پاسخ به این پرسش که نظر وی درباره حذف بلژیک از جام دنیای چیست؟ یادآور شد: مردم بلژیک بسیار گرم و محبت آمیز برخورد می نمایند و دوست داشتنی هستند. بازیکنانی که در ترکیب تیم در جام دنیای قطر بودند، عالی بازی کردند. باید عملکرد همه بازیکنان ارزیابی شود اما باز هم همه چیز به تیم بازمی شود. من هرگز در تمرینات آنها نبودم و همه بازی ها را نمی بینم. آخرین بازی آنها را دیدم و باید برنده می شدند و صعود می کردند.

  • تصمیمات تازه فیفا برای جام دنیای | تعداد تیم ها و نحوه گروه بندی تعیین شد

سرمربی تیم ملی هلند در واکنش به این سوال که آیا به بلژیک خواهد رفت؟ به طعنه گفت: باید همسرم را متقاعد کنید. شوخی به کنار اما من همواره آزادم تا خودم تصمیم بگیرم. بعضی از کشورها وجود دارند که به آنجا مهاجرت نمی کنم و همسرم هم علاقه ای ندارد. به همین سادگی. اکنون با تیم هلند هستم و می خواهم قهرمان شوم و بعد از آن خواهیم دید که آیا پیشنهادی روی میز وجود دارد یا خیر.

وی افزود: در فوتبال فرصت های زیادی پیش می آید اما اکنون هلند قهرمان دنیا نیست و اگر رسانه های هلندی را باور کنیم هم هرگز قهرمان نخواهیم شد.

فن خال درباره حذف آلمان و شکست اسپانیا اعلام کرد: هر تیمی در پی صعود و برد است و فکر نمی کنم اسپانیا و آلمان می خواستند تا اینگونه از جام دنیای حذف شده یا در آن شکست بخورند اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

  • عکس | شاهکار اولین داور زن در تاریخ جام دنیای | انتظار این اتفاق را نداشتم

وی درباره اهمیت مهار پنالتی ها و حذف تیم ملی هلند در جام دنیای 2014، گفت: مهار پنالتی خیلی اهمیت دارد. ما در سال 2014 عملکرد خوبی داشتیم تا نیمه نهایی آمدیم اما به خاطر پنالتی شکست خوردیم. از اشتباهات گذشته درس گرفتیم و باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم تا بتوانیم پنالتی های خوبی بزنیم. دروازه بانان ما برای مهار پنالتی خوب هستند و روی این موضوع خیلی کار کردند.

سرمربی تیم ملی هلند درباره تیم ملی آمریکا نیز یادآور شد: این تیم تا به امروز خوب بازی نموده و بازیکنان سریعی دارد. بعضی از این بازیکنان در لیگ های اروپایی بازی می نمایند و آنها این فرصت را داشتند تا صعود نمایند و با عملکرد خود این موضوع را اثبات کردند.

فن خال در پاسخ به این پرسش که پیش تر گفته بود می خواهد به بلژیک برود و اینکه نظرش درباره آفریقا چیست؟ با لبخندی گفت: هنوز با همسرم در این زمینه صحبت نکردم اما همه گزینه ها را در نظر می گیرم. الان ما فقط به بازی با آمریکا فکر می کنیم نه آفریقا و بلژیک.

  • اعتراف تلخ اسطوره ای که به فوتبال ایران کنایه زده بود
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1216

به "همسرم را متقاعد کنید تا سرمربی این تیم ملی شوم ، به برخی از کشور ها هیچ وقت نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسرم را متقاعد کنید تا سرمربی این تیم ملی شوم ، به برخی از کشور ها هیچ وقت نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید