مسائل اقتصادی در شورای سران قوا توسط کارگروه های تخصصی بازنگری شود

به گزارش پزشکی مدرن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: قوه قضائیه در دوره ریاست جدید، با آگاهی و اشرافیت کامل در موضوعات مختلف سرآغاز مبارزه با فساد بوده و این حضور پررنگ بارقه ای امید را در جامعه اقتصادی کشور شکوفا کرده است.

مسائل اقتصادی در شورای سران قوا توسط کارگروه های تخصصی بازنگری شود

علی اصغر جمعه ای در نشست شورای اداری این استان که با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، افزود: هماهنگی دستگاه ها حاکمیتی استان با بخش خصوصی بسیار نزدیک است و بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی و نشست های مختلف با موضوع بررسی مخاطرات صاحبان کسب کار بسیار اثربخش بوده تا آنجا که این تعامل و همکاری توانسته بسیاری از مسائل پیش رو را حل نماید.

جمعه ای اظهار کرد: تشکیل مرکز داوری با موضوع اتاق های بازرگانی می تواند بخش قابل توجهی از پرونده قضایی را به این مرکز سوق دهد؛ ازاین رو، تشکیل دادگاه های اختصاصی و تخصیصی با موضوع تجاری می تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد به خصوص که آگاهی قضات و کارشناسان از مسائل تولید و تجارت بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اتاق سمنان نظرات کارشناسی انجمن ها و تشکل را مهم ارزیابی و اظهار کرد: در حال حاضر ازدیاد قوانین، مقررات و تولید دستورالعمل های خلق الساعه بسیار زیاد است جا دارد این قوانین و بخش نامه هر چه سریع تر بازنگری شود.

جمعه ای اعلام نمود: در خرداد سال 97 شورای هماهنگی اقتصادی در کشور تشکیل شد و اختیارات کامل در رابطه با امور اقتصادی به این شورا اعطا شد، بخش اقتصادی انتظار دارد مسائل اقتصادی اعم از بانکی، ارزی، تأمین اجتماعی، اقتصادیاتی و... در شورای هماهنگی اقتصادی با موضوع سران سه قوه توسط کارگروه های تخصصی موردبازنگری قرار بگیرد، در شرایط جنگ اقتصادی این التزام وجود دارد قوانین جدید با کارایی بسیار بالا و بهنگام اجرایی در سطح کشور جاری و ساری شود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 505

به "مسائل اقتصادی در شورای سران قوا توسط کارگروه های تخصصی بازنگری شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی در شورای سران قوا توسط کارگروه های تخصصی بازنگری شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید