مردی که با تمساح خانگی خود در یک تخت می خوابد

به گزارش پزشکی مدرن، تمساح ها به عنوان موجودات ترسناک شناخته می شوند. اما جاناتان آرایزا 29 ساله، می گوید حیوان خانگی اش که یک تمساح است، مانند یک سگ خانگی است و اجازه دارد آزادانه در خانه پرسه بزند و شب ها در تخت او بخوابد.

مردی که با تمساح خانگی خود در یک تخت می خوابد

به گزارش روزیاتو، جاناتان که اهل سن لوئیس پوتوسی، مکزیک است گفت: او آزاد است که به میل خود در خانه پرسه بزند و هر زمان که دلش بخواهد روی مبل من یا در تخت من دراز می کشد. او می داند چگونه از پله ها بالا برود و به طور باورنکردنی ای به میل خود وارد حوض آب شده و از آن خارج می گردد.

وی اضافه کرد: موارد بسیار کمی از کروکودیل ها هستند که می توانند به خوبی خود را با اسارت سازگار نمایند. این یک واقعیت است که او با توجه به گونه اش، بسیار مطیع است. او اجازه می دهد او را بقل نموده و جابجا کنید. می توانید به او نزدیک شوید، بدون اینکه احساس اضطراب داشته باشید.

جاناتان گفت که وقتی کروکودیل خود را خرید حیوانی کوچک و سبز رنگی با حالتی تهاجمی بود. در نتیجه نام آن را گامورا گذاشته است که یکی از شخیت های کمیک مارول و نگهبانان کهکشان است.

مراقبت از این تمساح خانگی، آنقدر ها هم سخت نیست. رژیم غذایی گامورا شامل گوشت خرگوش، موش، گوشت گاو، مرغ و بعضی سخت پوستان دیگر است که از فروشگاه های مخصوص خریداری می گردد.

جاناتان باید دمای خانه خود را کنترل کند تا این خزنده در محیط مناسبی باشد. او گفت: به محض اینکه از خواب بیدار می شوم، ترموستات دیجیتالی را چک می کنم. معمولاً محیط کمی سرد می گردد، اما با روشن کردن بخاری، دمای مناسب تنظیم می گردد.

پس از آن موقع شستن فیلتر حوضچه اوست. گامورا حیوان بزرگی است و رژیم غذایی آن پر از استخوان و چربی است، درنتیجه مهم است که فیلتر آب حوضچه او روزانه شسته گردد تا کثیف نگردد.

جاناتان می گوید: به طور معمول من از قبل غذا را برای حدود 15 روز آماده نموده ام، بنابراین فقط بایدیخ زدایی شوند.

شریک زندگی جاناتان به سرعت با گامورا سازگار شده است. جاناتان می گوید: شاید اینطور به نظر نرسد، اما او خزنده ای است که عاشق توجه است و اینکه شزیک زندگی ام نیز به عنوان حیوان خانگی چند خزنده دارد، یاری زیادی کرد تا هر دو به سرعت با هم کنار بیایند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1269

به "مردی که با تمساح خانگی خود در یک تخت می خوابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که با تمساح خانگی خود در یک تخت می خوابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید