لیگ برتر فوتسال، تقابل سن ایچ با قعرنشین و کار سخت گیتی پسند در قم

به گزارش پزشکی مدرن، گیتی پسند در شرایطی به مصاف فردوس قم می رود که فرایند پُرنوسان تیم اصفهانی در هفته های گذشته، ممکن است شاگردان شمسایی را در قم با مشکل روبرو کند.

لیگ برتر فوتسال، تقابل سن ایچ با قعرنشین و کار سخت گیتی پسند در قم

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتسال عصر امروز (آدینه) پس از وقفه ای 12 روزه، با انجام ملاقاتهای هفته نهم پیگیری می گردد. وقفه ای که قرار بود تیم ملی فوتسال در آن، ملاقاتهای محبت آمیز داشته باشد که شاگردان محمد ناظم الشریعه به برگزاری تمرینات و اردویی تدارکاتی بسنده کردند.

گیتی پسند میهمان فردوس خواهد بود. شاگردان وحید شمسایی در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات، دومین پیروزی خود را مقابل شهید منصوری به دست آوردند تا به صدر جدول گروه الف صعود نمایند. گیتی پسند تا به امروز نتوانسته انتظارات شمسایی را برآورده کند، اما در صورت رجحان در قم می تواند صدرنشینی خود را تداوم بخشد. فردوس هم در چهار ملاقات گذشته متحمل سه شکست شده و از جمع مدعیان صعود به پلی آف فاصله گرفته است. نماینده قم در دور رفت پیروز شد گیتی پسند را در اصفهان متوقف کند و صدرنشین گروه الف، کار سختی مقابل فردوس خواهد داشت.

شهفرایند ساری به مصاف مقاومت البرز می رود. ساروی ها که پنج هفته در حسرت کسب پیروزی بودند، در هفته هفتم لیگ برتر پیروز شدند این طلسم را بشنمایند و از قعر جدول جدا شوند. با وجود این رجحان، شاگردان محسن خبیری همچنان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول به شمار می فرایند. مقاومت هم پدیده این فصل لیگ برتر بوده و اگر هفته گذشته با یک امتیاز از بهبهان بازمی گشت، صدر جدول را حفظ نموده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سن ایچ ساوه میزبان ایمان شیراز خواهد بود. صدرنشین گروه ب که تا هفته گذشته تنها تیم شکست ناپذیر مسابقات به شمار می رفت، اولین باخت خود را برابر مس سونگون پشت سر گذاشت. شاگردان اصغری مقدم که بیشترین گل زده را به نام خود ثبت نموده اند، تنها به همین خاطر در صدر جدول ایستاده اند و لغزش مقابل ایمان، به قیمت از دست دادن صدر جدول تمام خواهد شد. ایمان اما شرایط خوبی ندارد و زمزمه هایی مبنی بر غیبت این تیم در ادامه مسابقات به گوش رسید. نماینده شیراز هنوز پیروز به کسب امتیاز نشده و بدترین خطوط دفاع و حمله را در اختیار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بازارهای کوثر مقابل مس سونگون صف آرایی می نماید. هایپرشهر سابق نیز تنها یک بار در چهار بازی گذشته خود به رجحان رسیده و کمی از قعر جدول فاصله گرفته است. مس سونگون اما به همراه سن ایچ، بهترین نتایج را به دست آورده و کمترین گل خورده را در کارنامه دارد. شکست سن ایچ در هفته هشتم، فرایند درخشان مدافع عنوان قهرمانی را تکمیل کرد و آنها در صورت شکست پُرگل بازارهای کوثر می توانند حتی به صدر جدول گروه ب صعود نمایند.

آدینه 17 بهمن

گروه الف

شهید منصوری قرچک - اهورا بهبهان

فردوس قم - گیتی پسند اصفهان

شهفرایند ساری - مقاومت البرز

گروه ب

سن ایچ ساوه - ایمان شیراز

بازارهای کوثر اصفهان - مس سونگون

ملی حفاری - فرش آرای مشهد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 555

به "لیگ برتر فوتسال، تقابل سن ایچ با قعرنشین و کار سخت گیتی پسند در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، تقابل سن ایچ با قعرنشین و کار سخت گیتی پسند در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید