لوکاکو: اینتر به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد

به گزارش پزشکی مدرن، خبرگزاری خبرنگاران- روملو لوکاکو می گوید که همواره مطمئن بوده که روزی بهترین گلزن تاریخ بلژیک می گردد و اکنون یکی از بهترین مهاجمان دنیا است.

لوکاکو: اینتر به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر در مصاحبه جدید خود با Voetbal Magazine در خصوص عملکردش در تیم ملی بلژیک و مسائل مختلفی در اینتر صحبت نموده است. به نقل از وب سایت گل ایتالیا، روملو لوکاکو در خصوص بهترین گلزن تاریخ بلژیک بودنش گفت:

با وجود سال های سخت ابتدایی در تیم ملی، من همواره 100% مطمئن بودم که یک روز بهترین گلزن تاریخ بلژیک می شوم چون من برای مدتی طولانی در تیم ملی توسط بهترین بازیکنان احاطه شده بودم. طبیعی است که در طول یازده سال فوتبال حرفه ای، برخی از رکوردها شکسته شوند.

زوج لوکاکو و لائوتارو مارتینز

قبل از این که به اینتر بیایم، چندین بازی از این تیم را تماشا کردم و متوجه شدم که پیش از پیوستن من به تیم، لائوتارو در خط حمله خیلی تنها بود. من همان موقع فهمیدم که اگر در کنار هم بازی کنیم، او پیشرفت خوبی خواهد داشت. گاهی روز اوست و گاهی روز من است. اگر این موضوع را بپذیرید، همه چیز خوب پیش می رود.

اینتر به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد

من از مسئولیتی که در تیم دارم مطلع هستم، بنابراین من نمی توانم تسلیم شوم. اگر من تسلیم شوم، این اتفاق روی کل تیم تاثیر منفی می گذارد. اینتر در بازی ها به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد. فقط با نگرشی از این نوع می توان ذهینت تیم را دگرگون و یک بازی را زیر و رو کرد.

در بین پنج مهاجم برتر دنیا هستم؟ بله

مورینیو به من یاد داد تا در کارهای تیمی عملکرد بهتری داشته باشم، هم از نظر پرسینگ و هم از نظر جایگیری در زمین. فقط کافی است به تاثیری که او روی کین داشته است، نگاه کنید. من در بین پنج مهاجم برتر دنیا هستم؟ اگر پنج ماه گذشته را در نظر بگیریم، بله.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 459

به "لوکاکو: اینتر به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: اینتر به رهبرانی مانند من، ویدال، بارلا یا سانچز احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید