لوح تقدیر طلایی رضایتمندی مشتری در دستان علی بابا
به گزارش پزشکی مدرن، علی بابا، رهبر بازار و بزرگترین استارتاپ حوزه گردشگری، در همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی نشان طلایی این همایش را با بالاترین امتیاز از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.
همایش چه زمانی و کجا برگزار گردید؟
در این همایش که 28 فروردین 98 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، روسای انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اتاق بازرگانی و نمایندگان مجلس حضور داشتند.
معیارهای همایش چه بود؟
این لوح و تقدیرنامه براساس آنالیز شاخص های 17 گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط معین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط معین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به روز قیمت محصولات تولیدی به وسیله وب سایت و رسانه ها، توسعه شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به خبرنگاران تعلق گرفت.
چرا علی بابا لوح طلایی را دریافت کرد؟
علی بابا با راه اندازی بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه همیشه برای خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان کوشش نموده است. در مرکز تماس علی بابا 247 کارشناس حرفه ای 24 ساعته جوابگوی مشتریان هستند. خدمات سفر علی بابا از جمله پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن با آسان کردن فرایند خرید آنلاین بلیط، alibabab.ir را انتخاب اول مسافران نموده است. در نتیجه ارائه خدمات سفر باکیفیت، علی بابا لوح تقدیر طلایی را از همایش سراسری رضایتمندی مشتری با بالاترین امتیاز دریافت کرد.
منبع: علی بابا