طراحی ویلای دوبلکس: قیمت ویلا در کردان به میلیارد رسید

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران- قیمت ویلا در کردان می تواند با آپارتمان های تهران برابری کند. یکی از ویلا های آماده فروش در کردان با قیمت 50 میلیارد تومان و متراژ هزار و 400 متر آگهی شده است. فروشنده قیمت هر مترمربع را 35 میلیون تومان درنظر گرفته که این عدد طبق آخرین آمار های رسمی میانه قیمت خانه در مرکز است. این ویلا امکاناتی مثل استخر، دوربین مداربسته و چهاراتاق خواب مستر دارد و اگر با پول کمتری دنبال خرید ویلا در کردان هستید، گزینه های نقلی با متراژ کمتر از 500 متر دردسترس هستند و ممکن است برای خرید هرمترمربع دو سه میلیون تومان دست به جیب شوید.

طراحی ویلای دوبلکس: قیمت ویلا در کردان به میلیارد رسید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خرید ویلا نقلی در کردان

به گزارش خبرنگاران، خرید ویلا در کردان می تواند یک میلیارد تومان تمام گردد. ویلا شهرکی 320 متری در قنام آباد کردان با همین رقم فروخته می گردد و استخر و دو اتاق خواب جزو امکانات آن به شمار می رود. ویلا 300 متری در کردان را دو میلیارد تومان می فروشند. این یکی در منطقه بهاران واقع شده است، در محوطه بیرونی نگهبان دارد و استخر و دو اتاق خواب بخشی از امکانات آن است. در لشکرآباد کردان قیمت ویلا مبله 320 متری را دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام نموده اند. دو اتاق خواب، استخر با تسویه خانه، چاه آب شخصی مهمترین امکانات این ویلا است. همان حوالی قیمت ویلا دیگری با متراژ 500 متر دومیلیارد و 500 میلیون تومان است که از نظر امکانات تفاوت زیادی با مورد قبلی ندارد. شخص دیگری در ازای دو میلیارد و 800 میلیون تومان ویلا 600 متری با استخر سرپوشیده را برای فروش گذاشته است. اگر بودجه بیشتری برای خرید ویلا در کردان دارید، می توانید با سه میلیارد و 200 میلیون تومان ویلا 600 متری در سهیلیه را خریداری کنید. فروشنده از نمای رومی به عنوان یکی از ویژگی های ملک خود نام برده و استخر موجود در ویلا سرباز است. ویلا شهرکی 500 متری را با قیمت چهار میلیارد تومان آگهی نموده اند. در ضدسرقت، نگهبان، استخر روباز، دو اتاق خواب و آلاچیق جزو امکانات این ویلا در منطقه سهیلیه محسوب می گردد.

قیمت ویلا در کردان

موقعیت

متراژ

امکانات

قیمت

قنام آباد

320 متر

استخر

یک میلیارد تومان

بهاران

300 متر

استخر + نگهبان

دو میلیارد تومان

لشکرآباد

320 متر

مبله+ استخر

دو میلیارد و 400 میلیون

لشکرآباد

500 متر

مبله+ استخر

دومیلیارد و 500 میلیون تومان

لشکرآباد

600 متر

استخر سرپوشیده

دو میلیارد و 800 میلیون تومان

ابتدای جاده سهیلیه

600 متر

استخر

سه میلیارد و 200 میلیون

ابتدای جاده سهیلیه

500 متر

نگهبان+ استخر

چهار میلیارد تومان

خرید ویلا لوکس در کردان

خرید ویلا در کردان می تواند تا 50 میلیارد تومان خرج داشته باشد. ویلا هزار و 400 متری در کردان دقیقا با همین رقم آگهی و در منطقه طاووسیه واقع شده است. استخر، سونا و جکوزی، دوربین مداربسته، سرایدار و چهار اتاق خواب مستر بخشی از امکانات این ویلا لوکس به شمار می فرایند. ویلا لوکس دیگری با متراژ دو هزار و 500 متر فروخته می گردد. فروشنده رقم 40 میلیارد تومان را برای فروش درنظر گرفته و از امکانات این ویلا که در محله چهارباغ واقع شده، می گردد به چهار اتاق خواب مستر، ژنراتور برق، اسبطل اسب، استخر، سونا و جکوزی اشاره نمود. در شهرک زعفرانیه کردان ویلا هزار متری را 30 میلیارد تومان می فروشند. مالک ویلا سه اتاق خواب مستر و استخر روباز را به عنوان امکانات این ویلا معرفی نموده است. در طاووسیه ویلا هزار متری دیگری با رقم 24 میلیارد تومان آگهی شده است. ویلا دارای دو استخر -یکی روباز و یکی سرپوشیده- است. نگهبان و چهار اتاق خواب که سه تا از آن ها مستر هستند به همراه سونا و جکوزی، بخشی از امکانات این ویلا به شمار می فرایند. در شهرک اقدسیه ویلا با متراژ هزار متر ویلا سه طبقه 15 میلیارد تومان فروخته می گردد. از نگهبان، سه اتاق خواب مستر با سرویس خواب، روف گاردن، آبنما، مبلمان در فضای بیرونی و موتورخانه می گردد به عنوان امکانات این ویلا اشاره نمود. در فایل های فروش ویلا با متراژ حداقل هزار متر، مورد دیگری در لشکرآباد دیده می گردد که مساحت آن هزار و 80 متر و قیمتش 10 میلیارد تومان است. فروشنده برای تشریح امکانات این ویلا به سه اتاق خواب مستر و استخر روباز اشاره نموده است.

قیمت ویلا لوکس در کردان

موقعیت

متراژ

امکانات

قیمت

طاووسیه

هزار و 400 متر

استخر+ سونا و جکوزی+ دوربین مداربسته+ سرایدار + چهار اتاق خواب مستر

50 میلیارد تومان

چهارباغ

دو هزار و 500 متر

چهار اتاق خواب مستر+ اسبطل اسب+ استخر+ سونا و جکوزی

40 میلیارد تومان

شهرک زعفرانیه

هزار متر

سه اتاق خواب مستر + استخر روباز

30 میلیارد تومان

طاووسیه

هزار متر

دو استخر+ نگهبان + سه اتاق خواب مستر

24 میلیارد تومان

شهرک اقدسیه

هزار متر

نگهبان+ سه اتاق خواب مستر با سرویس خواب+ روف گاردن

15 میلیارد تومان

لشکرآباد

هزار و 80 متر

سه اتاق خواب مستر + استخر روباز

10 میلیارد تومان

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1118

به "طراحی ویلای دوبلکس: قیمت ویلا در کردان به میلیارد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای دوبلکس: قیمت ویلا در کردان به میلیارد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید