فندقلوی نمین در تدارک جشنواره بابونه

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران : فرماندار شهرستان نمین گفت: جنگل فندقلو از جشنواره بابونه با هدف معرفی پتانسیل و جاذبه های گردشگری این جنگل و شهرستان نمین میزبانی می نماید.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره بابونه اظهار کرد: جشنواره گل های بابونه با هدف معرفی پتانسیل و جاذبه های گردشگری جنگل فندقلو با موضوع گل های بابونه برای هشتمین سال در روزهای 18، 19و 20 خرداد به مدت سه روز در محل سایت گردشگری فندقلوی این شهرستان برگزار خواهد شد.

فندقلوی نمین در تدارک جشنواره بابونه

وی برگزاری جشنواره بابونه را فرصتی برای معرفی پتانسیل بالقوه گردشگری اعلام کرد و اعلام کرد: در این جشنواره کوشش می گردد توانمندی و تولیدات کشاورزی به ویژه در زمینه داروهای گیاهی، صنایع دستی از جمله گلیم، صنعت، آثار فرهیختگان و مشاهیر نمین، هنرهای تجسمی، غذاهای سنتی، قابلیت های ورزشی، فعالیت های بخش خصوصی و کارخانجات، منطقه ها گردشگری و آثار باستانی نمین معرفی و به نمایش گذاشته گردد.

فرماندار نمین با اشاره به اینکه دهیاران روستاهای جهت باید نسبت به بهسازی و زیباسازی چهره روستا اقدام نمایند، ادامه داد: جنگل فندقلو با توجه به موقعیت خاص و تلاقی با استان گیلان و وجود گردنه بی نظیر و زیبای حیران و بعلاوه دارا بودن آب و هوای مطبوع پذیرای گردشگران و میهمانان از سراسر کشور خواهد بود.

امینی با تاکید بر اینکه جشنواره گل های بابونه یکی از مهمترین و پرمخاطب ترین جشنواره های استان است، اضافه کرد: برای معرفی جشنواره گل های بابونه از تمام ظرفیت های وسایل ارتباط جمعی، فضای مجازی و فعالین اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

سیداحمد موسوی، سرپرست شهرداری نمین نیز در این جلسه به پخش مستقیم افتتاحیه این جشنواره از شبکه سراسری شما اشاره نمود و اضافه کرد: ایجاد محیط بانشاط و افزایش شادابی اجتماعی رویکرد جشنواره است و با حمایت دستگاه های شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1130

به "فندقلوی نمین در تدارک جشنواره بابونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فندقلوی نمین در تدارک جشنواره بابونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید