عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان

به گزارش پزشکی مدرن، امروزه کرکره های برقی در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات قرار گرفته اند که به علت استفاده آسان و بعلاوه طول عمر بالا نسبت به سایر کرکره های قدیمی و دستی همیشه هواداران زیادی را به خود اختصاص داده اند، انواع کرکره برقی دارای لوازم و قطعات سازنده ای می باشد که در صورت بروز مشکل در هر کی از آن ها شاهد عدم کارکرد صحیح کرکره برقی خواهید بود.

عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان

ما در فروشگاه همتا به عنوان عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان همیشه تمامی لوازم کرکره برقی را با برترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان و مخاطبین خود ارائه می نماییم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مهم ترین قطعات کرکره برقی و کاربرد آن ها آشنا شوید، پیشنهاد میگردد برای استعلام قیمت کرکره برقی مغازه و خرید انواع لوازم کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 02155449212 - 09122552119.

عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان

با توجه به گفته های بالا در رابطه با لوازم کرکره برقی، قطعات سازنده کرکره های برقی هر یک دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص و منحصر به فرد خود می باشد، اما میتوان گفت همیشه قطعات و تجهیزات اصلی ای در انواع کرکره برقی هستند که ثابت بوده و کاربرد یکسانی دارند، یکی از این قطعات موتور کرکره برقی می باشد.

موتور کرکره برقی یکی از اصلی ترین قطعات کرکره برقی می باشد که به عنوان مغز کرکره برقی عمل نموده و در انواع کرکره برقی های ساید و توبولار با توان های متنوعی موجود می باشد.

شما میتوانید برای خرید انواع قطعات کرکره برقی در اصفهان با شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا همکاران ما و کارشناسان فروش مجموعه ما فهرست قیمت و موجودی قطعات کرکره برقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

قطعات کرکره برقی در اصفهان

از جمله مهمترین و اصلی ترین قطعات کرکره برقی عبارت اند از:

رسیور کرکره برقی

رسیور کرکره برقی ارتباط بین ریموت و کرکره برقی را برقرار می نماید. این قطعه از لوازم و قطعات کرکره برقی سیگنال را از ریموت دریافت میکند و به موتور کرکره برقی منتقل مینماید تا درب کرکره برقی باز و بسته گردد، رسیور و ریموت کرکره برقی همیشه در مدل ها و میزان های متغیری فراوری و عرضه می شوندف شما میتوانید انواع رسیور و ریموت کرکره برقی را با بالاترین کیفیت از فروشگاه همتا خریداری نمایید.

ریل کرکره برقی یکی دیگر از قطعات کرکره برقی می باشد که معمولا در دو طرف چپ و راست کرکره برقی قرار میگرد. مهمترین کاربرد ریل های کرکره برقی این است که رول تیغه های کرکره برقی در داخل آن ها جاسازی می شوند.

اندکپ کرکره برقی یا end cap

اندکپ با نام هرزگردی کرکره برقی شفت را به صفحه پلیت وصل میکند و به عنوان یک نگهدارند عمل مینماید. اندکپ کرکره برقی در انواع فلزی و پلاستیکی برای کاربرد های مشخصی در بازار فراوری و عرضه میشوند.

گفتنی است بیشترین کاربرد اندکپ برای کرکره برقی هایی با موتور توبولار است. شما میتوانید برای خرید انواع قطعات کرکره برقی در اصفهان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندکپ کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه لوازم کرکره برقی همتا تماس حاصل فرمایید.

صفحه پلیت کرکره برقی

صفحه پلیت همان صفحه نگهدارنده شفت کرکره برقی است و معمولا در انواع کرکره های برقی به صورت جفتی مورداستفاده قرار میگیرد و موتور کرکره برقی از قسمت بالا به مرکز صفحه پلیت کرکره برقی نصب میگردد.

صفحه پلیت در بین قطعات کرکره برقی وظیفه نگهدارنده اندکپ را دارا می باشد، ابعاد و ضخامت های صفحه پلیت در کاربرد های مختلف فرق دارد.

شفت کرکره برقی

در رابطه با شفت کرکره برقی باید بگوییم، این بخش از لوازم کرکره برقی از آهن و فولاد ساخته شده و به صورت گرد و یا 8 ضلعی در کرکره برقی استفاده می گردد.

از جمله وظایف شفت کرکره برقی چرخاندن تیغه های کرکره برقی میباشد. لوله شفت کرکره برقی از دو طرف به ترتیب به گیربکس موتور کرکره برقی و اندکپ وصل میگردد.

خلاص کن کرکره برقی

زمانی که برق از دسترس کرکره برقی خارج میگردد برای بالا و پایین بردن کرکره برقی از اهرم کرکره برقی یا همان خلاص کن کرکره برقی استفاده میگردد. این نکته را در نظر داشته باشید که برای کرکره برقی هایی که مجهز به سیستم ups هستند نمیتوان از خلاص کن استفاده نمود.

برای خرید تجهیزات و قطعات کرکره برقی همین حالا با معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه فراوری و عرضه انواع قطعات کرکره برقی در ایران تماس بگیرید تا انواع این قطعات را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

خرید تجهیزات کرکره برقی در اصفهان

با توجه به گفته های بالا، تجهیزات کرکره برقی هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد های مشخصی هستند که در صورت از کار افتادن و یا خرابی هر یک از این اجزاء کرکره برقی از کار افتاده و باز و بسته نخواهد شد، به همین علت پیشنهاد میگردد قطعات و تجهیزات کرکره برقی را از یک فروشگاه معتبر و بعلاوه با سابقه در زمینه فراوری و عرضه انواع تجهیزات کرکره برقی خریداری نمایید. ما در فروشگاه همتا به عنوان اصلی ترین مرکز خرید تجهیزات کرکره برقی در اصفهان همیشه محصولاتی با کیفیت و با دوام را با مناسب ترین قیمت به مشتریان و مخاطبین عزیز خود ارائه می نماییم. گفتنی است شرکت درب اتوماتیک همتا با بیش از ده سال سابقه در راستای اصل مشتری مداری، علاوه بر ارائه برترین و با کیفیت ترین محصولات اروپایی با هزینه های مناسب، با اجرای دقیق و منطبق با خواسته شما کارفرمایان محترم در زمینه تامین و نگهداری و خدمات پس از فروش 24 ساعته، سعی در افزایش رضایت مندی مشتریان خویش دارد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1256

به "عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده فروشی لوازم کرکره برقی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید