ضربه شدیدی که سپاهان خورد، جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، در اولین روز از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر گرچه تنها دو بازی برگزار گردید، اما همین دو بازی پیغام مهمی داشت و تعیین شد استقلال و پرسپولیس که فاصله مناسبی با تعقیب کنندگان خود گرفته اند، آغازگر رسمی رقابتی داغ برای قهرمانی هستند.

ضربه شدیدی که سپاهان خورد، جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس

در اولین روز از نیم فصل دوم سپاهان باخت و پرسپولیس برد تا فاصله امتیازی آنها به عدد 6 برسد و حالا استقلال این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی برابر طرفدار ضمن اینکه فاصله اش با پرسپولیس را مثل قبل به عدد 3 رسانده، با سپاهان فاصله ای به میزان 9 امتیاز ایجاد کند تا حاشیه امنیت مناسبی در بالای جدول پیدا کند.

شکست سپاهان باعث شد بین کورس اول و دوم جدول فاصله نسبتاً زیادی ایجاد شده و با توجه به اینکه لیگ برتر رسماً وارد نیم فصل دوم شد، باید گفت جبران این فاصله دشوارتر از قبل شده است.

استقلال و پرسپولیس با حداقل فاصله ای 6 امتیازی نیم فصل دوم را شروع کردند و از حاشیه امنیت خوبی در بالای جدول برخوردار شده اند تا در نیم فصل دوم شاهد رقابتی داغ و نزدیک بین سرخابی های مرکز بر سر کسب عنوان قهرمانی باشیم.

در حال حاضر استقلال با 35 امتیاز از 15 بازی و تفاضل گل 19 در صدر و پرسپولیس با 35 امتیاز از 16 بازی و تفاضل گل 12 در رده دوم جدول قرار دارند و این در حالی است که سپاهان تیم سوم جدول تنها 29 امتیاز به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1054

به "ضربه شدیدی که سپاهان خورد، جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه شدیدی که سپاهان خورد، جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید