شیائومی هدفون بی سیم TWS 3 Pro را معرفی کرد

به گزارش پزشکی مدرن، شرکت شیائومی روز گذشته در کنار گوشی Civi و ساعت هوشمند Watch Color 2، از هدفون بی سیم TWS 3 Pro رونمایی کرد. این هدفون بی سیم اگرچه از نظر ظاهری شباهت زیادی به ایرپاد پرو اپل دارد، اما روی هم رفته از بعضی ویژگی های مجذوب نماینده بهره می برد که این مشخصه ها می توانند نظر خریداران را جلب نمایند.

شیائومی هدفون بی سیم TWS 3 Pro را معرفی کرد

شیائومی اعلام نموده که TWS 3 Pro اولین هدفون بی سیمی است که از کدک LHDC 4.0 پشتیبانی می نماید و به همین دلیل کیفیت صدای خیلی خوبی به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این هدفون می توانیم به قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی اشاره کنیم. این هدفون تا 40 دسی بل می تواند صدای محیط را کاهش دهد که رقم قابل توجهی به شمار میرود.

هدفون TWS 3 Pro قابلیت صدای فراگیر یا 360 درجه ای را ارائه می دهد و کیس آن هم به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد. بر اساس ادعای شیائومی، اگر کاربران از قابلیت حذف نویز استفاده نکنند، تا 6 ساعت بدون احتیاج به شارژ مجدد قادر به استفاده از این هدفون بی سیم هستند.

برای خرید این هدفون می توانید از بین رنگ های مشکی، سبز و سفید دست به انتخاب بزنید و از تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) با قیمت 92 دلار راهی بازار چین می گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 868

به "شیائومی هدفون بی سیم TWS 3 Pro را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی هدفون بی سیم TWS 3 Pro را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید