شکار کوسه سفید 3.5 متری

به گزارش پزشکی مدرن، ماهیگیران تفریحی در آلاباما به طور غیرمنتظره توانستند یک کوسه سفید 3.5 متری را بگیرند. این اولین بار است که این نوع کوسه تا نزدیکی های ساحل آلاباما آمده و گرفتار می گردد.

شکار کوسه سفید 3.5 متری

به گزارش خبرآنلاین؛ دیلان وایر و بلین کنی، مالکان شرکت راهنمای ماهیگیری در ساحل آلاباما هستند. آن ها وقتی در حال آموزش و همراهی علاقه مندان به ماهیگیری بودند، متوجه شدند، ماهی به دام افتاده، چنان بزرگ و قوی است که نمی توانند به تن هایی آن را از آب بیرون بکشند. این ماهیگیران ابتدا تصور کردند یک کوسه ببری به دام انداخته اند، اما بعد از اینکه فهمیدند، شکارشان یک کوسه سفید بزرگ 3.5 متری است بسیار شوکه شدند. این اولین بار است که کوسه ای از این گونه، به ساحل آلاباما نزدیک می گردد.

درایمون استاد آنالیز رفتار های کوسه ها از دانشگاه ایالتی می سی سی پی می گوید، کوسه های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می نمایند و خود را به ساحل آلاباما می رسانند. اما تا این مقدار نزدیک شدن کوسه ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد نمایند، بسیار نادر است.

اگرچه این اتفاق، ماهیگیران ساحلی را هیجان زده نموده بود، اما افرادی را هم که کنار ساحل و آب های آن مشغول سرگرمی بودند، شوکه کرد و ترساند.

مالکان شرکت راهنمای ماهیگیری ساحلی، پس از اینکه ماهیگیران آماتور از کوسه چندین عکس گرفتند، آن را آزاد کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1268

به "شکار کوسه سفید 3.5 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار کوسه سفید 3.5 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید