شهرک سلامت اصفهان الگوی مناسبی برای گردشگری سلامت است

به گزارش پزشکی مدرن، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، شهرک سلامت اصفهان الگوی مناسبی برای گردشگری سلامت است.

شهرک سلامت اصفهان الگوی مناسبی برای گردشگری سلامت است

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ضرغامی در ادامه سفر خود به بازدید از شهرک سلامت اصفهان پرداخت و پس از شنیدن گزارشی از فرایند ساخت و ساز این مجموعه اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز بخش های دیگری از این مجموعه به بهره برداری نرسیده است، انتظار می رود تا این مجموعه با همکاری مسئولان استان، برای جذب توریست خارجی بویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور فعالیت های بیشتری را انجام دهد.

ضرغامی اضافه نمود: با توجه به بهره گیری از آخرین تجهیزات و امکانات پزشکی در این مجموعه، خدمات رسانی به بیماران در تمامی سنین از بچه ها تا افراد مسن قابل تجلیل و قدردانی است و می تواند الگوی مناسبی برای توریستی سلامت در منطقه ها دیگر کشور باشد.

طبق اعلام سرمایه گذار، شهرک سلامت بیش از 330 هزار مترمربع وسعت دارد و در خود مجموعه بیمارستان، هتل و دیگر بخش های سلامتی محور را جا داده که این مجموعه هم اکنون دارای 36 کلینیک بهداشتی بوده و از امکان خدمات رسانی به 5 هزار بیمار برخوردار است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1142

به "شهرک سلامت اصفهان الگوی مناسبی برای گردشگری سلامت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک سلامت اصفهان الگوی مناسبی برای گردشگری سلامت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید