شاه منصوری: ویلموتس در طرح دعوی سابقه بسیار بدی دارد ، غرامتی که باید بدهیم منطقی نیست

به گزارش پزشکی مدرن، وکیل فدراسیون فوتبال گفت: ما در قرارداد هایی که در 5 تا 10 سال گذشته با بازیکنان و مربیان خارجی بسته ایم باید چند نکته را لحاظ می کردیم. اول بحث انعقاد قرارداد است.

شاه منصوری: ویلموتس در طرح دعوی سابقه بسیار بدی دارد ، غرامتی که باید بدهیم منطقی نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا شاه منصوری وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس و اینکه اگر هر کدام از طرفین قرارداد را فسخ نمایند باید 3 ماه غرامت بپردازند گفت: ابتدا باید این شرح را بدهم که ما بیشتر از اینکه درباره مبلغ غرامت ویلموتس نگران باشیم، باید این نگرانی را داشته باشیم که این مربی سابقه بسیار بدی در طرح دعوا با کشور ها و باشگاه های طرف قراردادش دارد. این موضوع بسیار نگران نماینده ای است که باید به آن توجه می شد. در هر صورت مسئولان فدراسیون فوتبال می دانستند که با شخصی قرارداد می بندند که پتانسیل طرح دعوا را دارد.

وکیل فدراسیون فوتبال درباره اعتراض به حکم فیفا در دادگاه CAS بیان داشت: ما در قرارداد هایی که در 5 تا 10 سال گذشته با بازیکنان و مربیان خارجی بسته ایم باید چند نکته را لحاظ می کردیم. اول بحث انعقاد قرارداد است. یعنی قراردادی که ما با مربیان و بازیکنان می بندیم، آیا استاندارد های بین المللی را دارد یا خیر. باید ببنیم در قراردادی که با ویلموتس بسته شده آیا این استاندارد ها لحاظ شده است؟ دومین نکته که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بحث مربوط به اجرای قرارداد است.

شاه منصوری اضافه کرد: نکته دیگری که برای فیفا بسیار اهمیت دارد این است که شما به عنوان یکی از طرفین قرارداد، مبلغ مورد نظر را در زمان معین پرداخت کنید. در قراردادی که بیش از 5 ماه تا یک سال بسته می گردد اگر شما به عنوان یکی از طرفین به تعهدات اقتصادی خود پایبند نباشید و دستمرد طرف مقابل را پرداخت نکنید با جرائمی از سوی فیفا روبرو می شوید. بحثی که ما در دادگاه CAS داریم در واقع این است که بابت غرامتی که باید به ویلموتس بدهیم منطبق با 53 روز حضور او در ایران نیست و از نظر ما این نکته منطقی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 239

به "شاه منصوری: ویلموتس در طرح دعوی سابقه بسیار بدی دارد ، غرامتی که باید بدهیم منطقی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه منصوری: ویلموتس در طرح دعوی سابقه بسیار بدی دارد ، غرامتی که باید بدهیم منطقی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید