سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا به کنگره احضار شد

به گزارش پزشکی مدرن، یک کمیته کنگره آمریکا با صدور احضاریه ای سرپرست وزارت امنیت داخلی را وادار کرد تا در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) برای ادای توضیحات حاضر شود.

سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا به کنگره احضار شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، بنی تامسون، رئیس دموکرات کمیته امنیت داخلی مجلس کنندگان آمریکا در بیانیه ای گفت: از پاندمی کرونا و ظهور افراطگرایی جناح راستگرا تا مداخله انتخاباتی کنونی، این تهدیدهای فوری نیازمند توجه هستند.

او افزود: امتناع چاد وولف از ادای توضیحات و فرار از نظارت کنگره ای در چنین برهه حساسی، با توجه به مسائل جدی ای که این وزاتخانه و این کشور با آنها روبروست، بسیار مشکل آفرین است.

چاد وولف پیشتر به بهانه اینکه قانونگذاران هنوز وزارت او را تایید نکرده اند، از حضور امتناع کرده بود. این در شرایطی است که وولف با شکایت یک افشاگر روبرو شده که تاکید دارد او به مقام های این وزارتخانه برای تحریف اطلاعات فشار وارد می کرد.

براساس گزارش روز چهارشنبه سی ان ان، یک افشاگر شکایت کرده است که سیاستمداران ارشد در وزارت امنیت داخلی به مقام ها دستور دادند تا ارزیابی های اطلاعاتی را به گونه ای اصلاح کنند که با دستور کار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای کم اهمیت نشان دادن تلاش های روسیه برای مداخله در انتخابات آمریکا و تهدید از جانب برترپنداران سفید مطابق شود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 255

به "سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا به کنگره احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا به کنگره احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید