روستای ایتالیایی که 25 سال قبل در آب فرورفته بود، به زودی دوباره قابل رویت می گردد

به گزارش پزشکی مدرن، طبق گفته lonely planet، روستای فابریش دی کرجین، واقع در استان لوکا در توسکانی، شهری متعلق به قرن سیزدهم است که در سال 1947 خالی از سکنه شد. به دلیل احداث سدی بر روی رودخانه ادرون در آن سال، آب دریاچه واگلی بالا آمده و باعث سیلی شد که همه ساکنان مجبور به ترک شهر و فرار به شهرهای مجاور شدند.

روستای ایتالیایی که 25 سال قبل در آب فرورفته بود، به زودی دوباره قابل رویت می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خبرنگاران - از زمان جاری شدن سیل اولیه، این دریاچه چهار بار تخلیه شده است: در سال های 1958، 1974، 1983 و 1994. و به زودی، دریاچه دوباره تخلیه می گردد و شهر ارواح غرق در زیر سطح آب را آشکار می نماید.

بنا به گفته lonely planet ، انل، سازمانی که صاحب این سد است، در بیانیه ای گفت احتمال تخلیه دریاچه در سال 2021 وجود دارد. تخلیه دریاچه می تواند گردشگری را در منطقه تقویت کند، زیرا چه کسی می تواند از فرصت به دست آمده برای دیدن چنین شهر تاریخی صرف نظر کند؟

طبق گفته ویزیت توسان، خیابان های فابریش دی کرجین به طور معمول زیر 34 میلیون متر مکعب آب وجود دارد، بنابراین هرگونه فرصتی برای کشف این شهر متروکه یک فرصت نادر است.

با این حال، Lonely Planet گزارش داد، اکنون انل فقط در حال تخلیه و تمیز کردن دریاچه واگلی است و هنوز هیچ تاریخ رسمی اعلام نشده است.

علاوه بر خالی شدن احتمالی دریاچه واگلی، انل پروژه ای را برای ترویج گردشگری در منطقه راه اندازی نموده است که شامل بازگشایی بعضی مکان های دیدنی، ایجاد موزه هایی با موضوع تاریخ محلی و بازآفرینی محیط زیست طبیعی است.

منبع : travel and leisure

منبع: چمدان
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 50

به "روستای ایتالیایی که 25 سال قبل در آب فرورفته بود، به زودی دوباره قابل رویت می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "روستای ایتالیایی که 25 سال قبل در آب فرورفته بود، به زودی دوباره قابل رویت می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای ایتالیایی که 25 سال قبل در آب فرورفته بود، به زودی دوباره قابل رویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید