ردیت اظهار داشت که نرم افزار Dubsmash را خریداری نموده است

به گزارش پزشکی مدرن، شبکه اجتماعی ردیت اظهار داشت که نرم افزار Dubsmash را با هدف ارتقا بخش ویدئوی این شبکه اجتماعی خریداری نموده است.

ردیت اظهار داشت که نرم افزار Dubsmash را خریداری نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شبکه اجتماعی ردیت یک شبکه اجتماعی مختص گیمر ها است و کاربران این شبکه اجتماعی درباره داستان بازی ها رایانه ای یا هر موضوعی که به نوعی به رایانه و عناوین رایانه ای مربوط است با یکدیگر تبادل نظر می نمایند. اما به تازگی شبکه اجتماعی ردیت اعلام نموده است که شبکه اجتماعی رقیب TikTok یعنی برنامه Dubsmash را خریداری نموده است. بر اساس اعلام ردیت این شبکه اجتماعی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، اما ابزار های ساخت ویدئو آن با شبکه ردیت ادغام خواهد شد. لازم به ذکر است؛ شبکه ردیت از سال 2017 امکان آپلود ویدئو را به کاربران داد، اما ابزار های ویرایش ویدئو در آن بسیار محدود است و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی شده است.

ردیت در اطلاعیه خود میزان هزینه اجرا شده در این معادله را اعلام نکرد، اما این شبکه اجتماعی اعلام نموده است که به شدت از خرید خود شگفت زده است و میخواهد نرم افزار Dubsmash را با موتور رشد جامعه ردیت ترکیب کند و ارتقا بسیار قابل توجهی را برای هر دو شبکه اجتماعی رقم بزند.

رقابت تنگاتنگ تیک تاک و Dubsmash

اگر بخواهیم درباره صندلی نرم افزار Dubsmash در میان نرم افزار های ساخت ویدئو حرف بزنیم، باید به صندلی آن در آمریکا اشاره کنیم و بگوییم که این نرم افزار دقیقا بعد از تیک تاک واقع شده است و رقابت میان این دو نرم افزار بسیار نزدیک به هم است. بر اساس اعلام ردیت، نرم افزار Dubsmash به طور ماهیانه دارای بیش از یک میلیارد بازدید است و 30 درصد از کاربران عضو در این شبکه اجتماعی روزی یکبار وارد این نرم افزار می شوند.

لازم به ذکر است؛ شبکه ردیت نیز به صورت روزانه حدود 52 میلیون کاربر فعال دارد و این موضوع باید باعث نگرانی مسئولان شبکه اجتماعی تیک تاک گردد. با این حال باید منتظر بود و دید که ردیت و نرم افزار Dubsmash چه تغییراتی را در آینده خواهند داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 427

به "ردیت اظهار داشت که نرم افزار Dubsmash را خریداری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردیت اظهار داشت که نرم افزار Dubsmash را خریداری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید