تور هند: راهنمای خرید در بمبئی، هند (قسمت دوم)

به گزارش پزشکی مدرن، بمبئی یکی از بزرگ ترین شهرهای هند است که مورد توجه گردشگران واقع شده است. در این شهر انواع مراکز خرید وجود دارد. از بازارهای محلی و مقرون به صرفه گرفته تا مراکز خرید بزرگ و مشهور که بهترین برندهای جهان در آنها به عرضه محصولات خود می پردازند. در این قسمت از مقاله با مراکز خرید بزرگ و مشهور بمبئی آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور هند: راهنمای خرید در بمبئی، هند (قسمت دوم)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در شهر بزرگ و شلوغ بمبئی، بیش از 50 مرکز خرید وجود دارد. در مدت زمان کوتاه سفر به این شهر، سر زدن به تمام این مراکز امکان پذیر نیست. در نتیجه باید قبل از سفر در خصوص آنها اطلاعات کسب کنیم و برترین ها را انتخاب کنیم. در ادامه با ده مورد از مراکز خرید بزرگ بمبئی آشنا می شویم.

1. فونیکس مارکت سیتی (Phoenix Market City)

در این مجموعه می توانید از بیش از 350 برند مشهور در زمینه محصولاتی چون پوشاک و مد، کیف و کفش، زیورآلات، سرگرمی و... تماشا کنید. این مرکز خرید یک مجموعه تجاری مشهور برای خرید محصولاتی از برندهای زارا، پرومد، لا سنزا، DKNY و... است. امکانات سرگرمیی متعددی از قبیل سالن نمایش و سالن بولینگ و... هم در این مجموعه وجود دارد. در واقع فونیکس مارکت سیتی فقط برای خرید نیست و سلیقه تمام اعضای خانواده را تامین می نماید.

2. مرکز خریدهای استریت فونیکس (High Street Phoenix)

این مجموعه که شامل مراکز تجاری، اقامتی، سرگرمیی و خرید است، به عنوان یکی از برترین مراکز خرید بمبئی شناخته می گردد. این مجموعه سه محدوده خرید به نام های اسکای زون (Skyzone)، گرند گالریا (Grand Galleria) و پالادیوم (Palladium) دارد. این مجموعه که در قلب شهر بمبئی واقع شده است، علاوه بر این که به خاطر فروشگاه های برندهای جهانی مد معروفیت دارد، یک مرکز سرگرمیی است و رستوران های متعددی هم برای پذیرایی از خریداران دارد.

3. مرکز خرید آر- سیتی (R-City)

در این مرکز خرید بزرگ و چند طبقه، علاوه بر بندهای مشهور و برتر داخلی، برندهای مشهور بین المللی هم نمایندگی دارند. پارکینگ چند طبقه، مجموعه سینمایی و مرکز سرگرمیی این مجموعه، تجربه خرید و سرگرمیی لذت بخش را برای شما رقم می زنند. ساعت کار این مرکز از دوشنبه تا آدینه از ساعت 11 تا 9:30 شب و آخر هفته ها یعنی شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 11 تا 10 شب است. رستوران های این مجموعه هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز هستند. روزهای یکشنبه و تعطیلات رسمی ساعت کاری رستوران ها تا 10 شب است.

4. مرکز خرید اینفینیتی (Infiniti Mall)

این مرکز خرید بزرگ، میزبان نمایندگی های متعددی از برندهای مطرح بین المللی است. اگر از علاقه مندان به امتحان کردن طعم غذاهای مختلف هستید، فودکورت این مجموعه، طیف وسیعی از غذاهای متنوع را عرضه می نماید. در این فودکورت برندهای مشهور صنعت مواد غذایی دیده می شوند. رستوران های متعدد با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از خریداران و بازدیدنمایندگان این مجموعه هستند. Planet Infiniti بخشی از این مجموعه است که سرگرمی ها و سرگرمیات متنوعی را برای تمام اعضای خانواده ارائه می نماید.

5. مرکز خرید Oberoi

این مرکز خرید مفتخر به دریافت گواهینامه طلایی شورای ساختمان سازی سبز آمریکا است. با این گواهینامه، این مرکز خرید اولین مرکز خرید در هند و دومین مرکز خرید در جهان است که گواهینامه استاندارد پیشرو در طراحی محیطی و انرژی (LEED) را در بخش ساختمان های موجود به دست آورده است. گواهینامه LEED یک سیستم امتیازی است. پروژه های ساختمانی برای اینکه معیارهای ویژه ساختمان های سبز را داشته باشند و به عنوان یک پروژه سبز شناخته شوند باید امتیازهای گواهینامه لید را به دست آورند.

6. مرکز خرید اینوربیت (Inorbit)

این مرکز خرید در اوایل سال 2004 افتتاح شده است و اکنون شعبه هایی در شهرهای دیگر هندوستان هم دارد. این مجموعه، یک مرکز خرید کامل از انواع پوشاک، سبک زندگی، سرگرمی و غذا است و یک تجربه خرید بین المللی را برای همه اعضای خانواده رقم می زند. این مرکز خرید در زمان افتتاحش، بزرگ ترین مرکز خرید در جنوب شرق آسیا بود. بزرگ ترین فودکورت بمبئی در این مجموعه واقع شده است. علاوه بر فودکورت، 26 رستوران هم در این مرکز چندمنظوره آماده پذیرایی از گردشگران است.

7. مرکز خرید آتریا (Atria Mall)

این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مراکز تجاری برای علاقه مندان به خرید است و در کنار افلاک نمای Nehru در مرکز شهر بمبئی واقع شده است. حفیظ کانترکتور (Hafeez Contractor) معمار و طراح مشهور هندی، این مرکز را طراحی نموده است. این مجموعه پنج طبقه از فروشگاه، مجموعه سرگرمیی و مجموعه رستوران تشکیل شده است که جوابگوی احتیاجهای قشر میانه به بالا است. در طبقات اول تا سوم، فروشگاه ها و دپارتمان استورها قرار دارند که برندهای مطرح داخلی و بین المللی را عرضه می نمایند. طبقه چهارم به بخش سرگرمیی، بازی های ویدیویی، استخر، سالن بولینگ و فودکورت اختصاص دارد.

8. مرکز خرید سنتر وان (Center One)

این مرکز خرید بزرگ، به نحوی طراحی شده تا امکانات لازم برای راحتی خریداران را فراهم کند. پاساژهای وسیع، تالار بزرگ، کنترل آب و هوا، پله برقی و سایر امکانات این مجموعه به نحوی طراحی شده اند تا تجربه ای آرام و بی دغدغه از خرید در بمبئی را برای گردشگران رقم بزنند. این مجموعه میزبان برترین برندهای داخلی و بین المللی در زمینه های مختلف است که تنوع آنها احتیاج بسیاری از خریداران را تامین می نماید.

9. مرکز خرید فان ریپابلیک (Fun Republic)

این مرکز خرید چه از نظر امکانات و چه از نظر موقعیت جغرافیایی، یکی از برترین مراکز خرید بمبئی است. این مجموعه سرگرمیی و تجاری کامل، در سال 2003 افتتاح شده است و هفت طبقه دارد. مجموعه سینمایی این مرکز یکی دیگر از امکاناتی است که در اختیار خریداران و گردشگران واقع شده است. انواع کافه و رستوران هم در مجموعه وجود دارد تا جوابگوی تمام احتیاجهای گردشگران در یک گشت و گذار چند ساعته باشد. امکانات بازی و سرگرمی بچه ها فرصت خوبی برای حضور خانواده ها در این مجموعه است.

10. مرکز خرید Raghuleela

این مجموعه بزرگ و 4 طبقه، یکی از پرطرفدارترین مراکز تجاری در هند است که در حدود 800 فروشگاه و 37 هزار مترمربع، وسعت دارد. امکانات این مجموعه بزرگ تجاری بسیار کامل است. مجموعه سینمایی بزرگی با 4 پرده سه بعدی در این مرکز واقع شده است که پذیرای 1275 نفر است. سالن بولینگ و زمین بازی بچه ها از دیگر ویژگی های این مجموعه است که باعث می گردد انتخاب خوبی برای گذراندن یک سرگرمی چند ساعته در کنار خانواده باشد.

منبع: کجارو / amazingindiablog.in
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 955

به "تور هند: راهنمای خرید در بمبئی، هند (قسمت دوم)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور هند: راهنمای خرید در بمبئی، هند (قسمت دوم)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: راهنمای خرید در بمبئی، هند (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید