خبرنگاران مربی دروازه بان های استقلال: شاگرد حجازی و پورحیدری بودم

به گزارش پزشکی مدرن، تهران- خبرنگاران- مربی دروازه بان های استقلال، گفت: شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده ام. از آن ها یاد گرفته ام که باید با تمام توان کار کنم.

خبرنگاران مربی دروازه بان های استقلال: شاگرد حجازی و پورحیدری بودم

به گزارش خبرنگاران؛ سعید عزیزیان در گفت وگویی، گفت: از بزرگان و پیشکسوتان استقلال برای حضور در این تیم رخصت می گیرم. در استقلال بازی نموده ام و به این تیم تعصب دارم.

مربی دروازه بان های استقلال اظهار داشت: از حمایت پیشکسوتان و از اعتماد محمود فکری تشکر می کنم. سپاسگزارم که به یادم بود و باعث شد بعد از سال ها به استقلال بازگردم.

عزیزیان توضیح داد: به استقلال آمده ام تا به تیم خودم یاری کنم و به امید خدا استقلال را به صندلی اصلی اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برسانیم.

وی تاکید نمود: افتخار این را هم داشتم که در کنار محمود فکری و صمد مرفاوی در تیم های دیگر همکاری داشته باشم. وقتی فکری به من پیشنهاد آمدن به استقلال را داد، یک تصمیم حرفه ای گرفتم. آمده ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال یاری کنم.

مربی دروازه بان های استقلال در خاتمه گفت: طرفداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد. کادر فعلی استقلال یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال است.

پس از انتخاب سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه بان های استقلال نقدها زیادی از محمود فکری شد که چرا از فردی که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارد در کادر فنی اش استفاده نموده است.

البته عزیزیان پیش از اینکه در پرسپولیس بازی کند در دهه 60 وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 292

به "خبرنگاران مربی دروازه بان های استقلال: شاگرد حجازی و پورحیدری بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی دروازه بان های استقلال: شاگرد حجازی و پورحیدری بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید