حضور دو بمب افکن آمریکا در آسمان چین

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران : منابع هوانوردی از حضور دو بمب افکن برد بلند آمریکا همزمان با برگزاری رزمایش دریایی چین در منطقه خبر دادند.

حضور دو بمب افکن آمریکا در آسمان چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: منابع هوانوردی از حضور دو فروند بمب افکن برد بلند آمریکا به منطقه شناسایی پدافند هوایی چین خبر دادند.

وبگاه چاینا مورنینگ پست به نقل از منابع هوانوردی نوشت که دو فروند بمب افکن بی 1 لنسر نیروی هوایی آمریکا صبح سه شنبه با پرواز از جزیره گوام وارد منطقه شناسایی پدافند هوایی چین در دریای چین شرقی شدند.

به گفته این منابع، این بمب افکن ها حین ماموریت اقدام به سوختگیری هوایی نموده و در منطقه بسیار نزدیک به شمال شرقی تایوان پرواز کردند.

این ماموریت بمب افکن های آمریکا هم زمان با رزمایش دریایی چین در دریای چین جنوبی، شرقی و بوهایی بود. کارشناسان گفتند که برگزاری این رزمایش ارسال پیامی از ارتش چین به آمریکا مبنی بر انجام رزمایش در شرایط مختلف نظامی به طور همزمان است.

این در حالی است که چین اخیرا به آمریکا هشدار داده، در صورت پرواز مجدد هواپیماهای جاسوسی این کشور بر فراز تایوان، با جنگنده های چینی روبرو خواهد شد

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 365

به "حضور دو بمب افکن آمریکا در آسمان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دو بمب افکن آمریکا در آسمان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید