برگزاری رویداد فناورانه کمپ رقابتی هوش مصنوعی با مشارکت همراه اول

به گزارش پزشکی مدرن، تیم های خلاق با حمایت همراه اول می توانند ایده های هوش مصنوعی خود را در یک رویداد 10 هفته ای به ساخت نمونه اولیه تبدیل نمایند.

برگزاری رویداد فناورانه کمپ رقابتی هوش مصنوعی با مشارکت همراه اول

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد فناورانه کمپ رقابتی هوش مصنوعی با مشارکت همراه اول، هاب شهید بهشتی و پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با هدف حمایت از تیم های خلاق در این حوزه برگزار می گردد و تیم های برتر امکان تبدیل ایده خود به پروتوتایپ را خواهند داشت.

تیم ها و افراد متخصص در زمینه کسب وکار هوش مصنوعی پس از ثبت نام در سایت استارهاب، وارد مرحله غربالگری می شوند و پس از آن طی یک فرآیند 10 هفته ای در کمپ رقابتی حضور پیدا می نمایند تا ضمن استفاده از آموزش های تخصصی و منتورینگ حرفه ای، ایده خود را به پروتوتایپ قابل ارائه تبدیل نمایند.

در انتها کمپ، تیم ها به وسیله یک فرایند بازی وار شده که شرایط بازار واقعی را شبیه سازی می نماید، پروتوتایپ خود را ارائه می دهند. 5 تیم برتر این فرصت را خواهند داشت که علاوه بر کسب رتبه و جایزه، در صورت اخذ امتیازات لازم تا 4 میلیارد تومان خدمات و سرمایه دریافت نمایند و وارد فرایند حمایت های تکمیلی شوند. همچنین جوایزی برای تیم های اول تا سوم در نظر گرفته شده که به ترتیب 20 میلیون تومان، 13 میلیون تومان و 10 میلیون تومان خواهد بود.

در این ماراتن 10 هفته ای، تیم ها از خدماتی چون منتورینگ توسط مجموعه های خبره AI، سرویس های زیرساختی از جمله سرور، هاستینگ و دامین، 50 ساعت آموزش عمومی کسب وکار و 50 ساعت آموزش تخصصی حوزه هوش مصنوعی و فضای فیزیکی در صورت درخواست تیم به صورت رایگان برخوردار خواهند شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت استارهاب به نشانی http://starhub.info مراجعه نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 543

به "برگزاری رویداد فناورانه کمپ رقابتی هوش مصنوعی با مشارکت همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد فناورانه کمپ رقابتی هوش مصنوعی با مشارکت همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید