برنامه نو سامسونگ برای عکاسان حرفه ای

به گزارش پزشکی مدرن، شرکت سامسونگ برنامه Expert Raw برای علاقه مندان به عکاسی را راه اندازی کرد.

برنامه نو سامسونگ برای عکاسان حرفه ای

به گزارش خبرنگاران به نقل از technologianews؛ به تازگی سامسونگ برنامه Expert Raw را برای علاقه مندان به عکاسی راه اندازی کرد که پشتیبانی از پردازشگر تصویر RAW چند فریمی را فراهم می نماید و اجازه می دهد تا کاربران بتوانند فایل های RAW را به پردازشگر تصویر Adobe Lightroom ارسال نمایند.

برنامه تازه Expert Raw در حال حاضر دارای حالت هایی همانند Single Take، Directors View، 8K Video Snap است. بعلاوه گفته شده این برنامه ویژگی هایی مانند پشتیبانی 16 بیتی چند فریمی RAW را به تصویر اصلی در حالت های زوم و دوربین های پریسکوپ تبدیل می نماید. براساس گزارش ها، با Expert Raw می توانید منتظر عکس های RAW با وضوح، جزئیات و دامنه پویای تصاویر بهبود یافته باشید.

این برنامه عکاسی می تواند با یاری HDR از قابلیت JPEG پشتیبانی نموده و بدون از دست دادن سرعت شاتر، نوردهی فوکوس دستی و هیستوگرام امکان صادرات پروفایل های RAW به Adobe Lightroom را فراهم کند. به گفته توسعه دهندگان سامسونگ، کاربران می توانند به وسیله گلکسی استور یا FrontTron نسخه غیر رسمی این برنامه عکاسی را دریافت نمایند یا منتظر انتشار رسمی باشند.

لازم به ذکر است که شاید بزرگترین نقطه ضعف این برنامه، نسخه محدود آن باشد، زیرا این برنامه در حال حاضر به Galaxy S21 Ultra و Android 12 محدود می گردد. اما سامسونگ گفت که دستگاه های دیگر، از جمله گلکسی S21 پلاس و گلکسی تب S5e، بعداً از Expert Raw پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1075

به "برنامه نو سامسونگ برای عکاسان حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نو سامسونگ برای عکاسان حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید