ببینید ، حمله گسترده مارها به خانه ها در بانکوک ، وقتی آتش نشانان مارگیر می شوند (تور تایلند ارزان)

به گزارش پزشکی مدرن، بارش های فصلی در تایلند باعث شده که مارها از مخفیگاه هایشان بیرون بیایند و همین موضوع باعث شده، هزاران مار به خانه های مردم در شهر حمله نمایند و غذا و حیوانات خانگی آنها را بخورند.

ببینید ، حمله گسترده مارها به خانه ها در بانکوک ، وقتی آتش نشانان مارگیر می شوند (تور تایلند ارزان)

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، با بارش های اخیر فصلی در تایلند، مراکز مدیریت حوادث در بانکوک هر 15 دقیقه یک تماس درخواست یاری دریافت می نمایند که آن ها را از پای درآورده است.

بارش های شدید و جاری شدن سیل در تایلند موجب بروز بحران دیگری در این کشور شده است: هزاران مار مجبور به خروج از مخفیگاه هایشان شده اند و به خانه های مردم حمله می نمایند.

تونی چِنگ، خبرنگار الجزیره گفت: تماسی اضطراری و آغاز کاری که به خوبی تمرین شده است. اما این آتش نشانان شلنگ آتش نشانی با خود نمی برند. آن ها این روزها به تهدید دیگری عادت نموده اند. این یک مارگیر است؛ یکی از افسران پلیس سابق که اکنون رئیس یک گروه واکنش سریع است. امروز آن ها در پی یک شکارچی مرغ و خروس هستند که در صحنه جرم مشغول هضم غذایش است.

یک آتش نشان و مارگیر گفت: باید سریع عمل کنیم. تله جواب نمی دهد. ممکن است فرار کند.

این مار سه متری کوشش می نماید فرار کند، اما راهی برای مخفی شدن ندارد. بعد از کشمشکی کوتاه آن را داخل یک گونی می اندازند و می برند. در ایستگاه آتش نشانی دو اتاق مملو از این مهاجمان لغزنده شده است. جایشان تنگ است، اما دست کم به آن ها غذا می دهند. مراکز مدیریت حوادث در سراسر بانکوک اکنون 60 هزار تماس در ارتباط با مارها دریافت می نمایند که دو برابر تماس ها در پنج سال پیش است.

پینیو پوکپینیو، آتش نشان و مارگیر گفت: اینکه اکنون مارهای بیشتر در خانه ها پیدا می کنیم به علت توسعه شدید منطقه ها شهری است. آن ها (مارها) چاره دیگری ندارند، چون زیستگاه طبیعی شان از بین رفته است. اما مکانی در مرکز شهر وجود دارد که از این مارها در آن استقبال می گردد.

خبرنگار الجزیره می گوید: مار کبری را که بزرگ ترین و نیز یکی از خطرناک ترین مارهای دنیا است. اینجا یکی از معدود مکان ها در دنیا است که (برای فراوری پادزهر) زهر مار را می گیرند. اینجا مرکز اصلی فراوری پادزهر موسوم به مزرعه مارهای صلیب سرخ است. آن ها برای آموزش عموم استخراج زهر از مار را به نمایش می گذارند. با اینکه این مرکز پادزهر کافی برای بیشتر کشورهای جنوب شرق آسیا فراوری می نماید، بخش هایی از دنیا هستند که تامین پادزهر برایشان به شدت کم است.

او گفت: به ایستگاه آتش نشانی بازگردیم. در آنجا این آتش نشان مارگیر مهارت های خود را که طی بیش از 19 سال کسب نموده، امتحان می نماید. اما توصیه وی این است که در خانه چنین کاری نکنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1182

به "ببینید ، حمله گسترده مارها به خانه ها در بانکوک ، وقتی آتش نشانان مارگیر می شوند (تور تایلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، حمله گسترده مارها به خانه ها در بانکوک ، وقتی آتش نشانان مارگیر می شوند (تور تایلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید