بارش باران در برخی مناطق کشور

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی بیان نمود که در برخی مناطق بارش های پراکنده در برخی نقاط کشور پیش بینی می شود.

بارش باران در برخی مناطق کشور

براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز (14 خرداد) در بعضی مناطق استان های واقع در نوار ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود. همچنین در جنوبی غرب و نوار شرقی کشور به خصوص در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید رخ خواهد داد که در بعضی مناطق باعث خیزش گرد و خاک می شود.

فردا (15 خرداد) در غالب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش بینی می شود.

روز یکشنبه (16 خرداد) در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

روزهای دوشنبه و سه شنبه (17 و 18 خرداد) با عبور امواج تراز میانی جو در شمال استان های اردبیل و آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین برای استان های واقع در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باشد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

طی امروز (14 خرداد) مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (15 خرداد) صاف و در بعضی ساعات همراه با افزایش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (16 خرداد) نیز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 723

به "بارش باران در برخی مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در برخی مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید