اعمال قانون برای بیش از 13 هزار خودروی پلاک غیربومی در استان البرز

به گزارش پزشکی مدرن، به گفته رییس پلیس هدایت و رانندگی استان از ابتدای اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی، 13 هزارو 701 خودروی پلاک غیر بومی اعمال قانون شده اند.

اعمال قانون برای بیش از 13 هزار خودروی پلاک غیربومی در استان البرز

به گزارش خبرنگاران البرز؛ سرهنگ غلامعلی شرق گفت: از این تعداد هفت هزارو 430 خودرو جریمه یک میلیون تومانی و مابقی 500 هزار تومانی دریافت کردند.

وی ادامه داد با توجه به اعلام شرایط قرمز کرونایی در استان البرز، خودروهای غیر بومی در حال تردد در این استان جریمه می شوند.

به گفته سرهنگ شرق در این مدت 93 هزار و 331 راننده متخلف به دلیل ممنوعیت تردد شبانه اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهور البرز افزود: جریمه های خودروهای غیر بومی و تردد شبانه توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال می گردد.

شرق گفت: همچنین تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل می گردد و در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیر بومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات برخورد می گردد.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز تاکید نمود: چنانچه رانندگانی شهروند استان البرز هستند اما پلاک خودروی آنها مربوط به استان های دیگر است باید هرچه سریع تر نسبت به تغییر پلاک خودرو برحسب محل سکونت خود اقدام نمایند.

وی گفت : طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می گردد.

شرق گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات و همکاری مردم ، هیچ فردی جریمه نگردد و شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس کرونا باشیم.

استان البرز از 2هفته پیش در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 641

به "اعمال قانون برای بیش از 13 هزار خودروی پلاک غیربومی در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون برای بیش از 13 هزار خودروی پلاک غیربومی در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید