استقلال چگونه به مرحله حذفی صعود خواهد نمود؟ ، اوج حساسیت در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش پزشکی مدرن، تیم فوتبال استقلال فقط در صورت پیروزی برابر الشرطه عراق به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

استقلال چگونه به مرحله حذفی صعود خواهد نمود؟ ، اوج حساسیت در لیگ قهرمانان آسیا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در آخرین ملاقاتش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (آدینه) و از ساعت 22:15 برابر الشرطه عراق قرار می گیرد. طبق قوانین AFC در این فصل لیگ قهرمانان فقط سه تیم برتر دوم به مرحله حذفی صعود می نمایند و این کار را برای صعود استقلال کمی سخت نموده است. در حال حاضر استقلال، الدحیل و الاهلی با هشت امتیاز در رده های اول تا سوم هستند. تنها حالتی که در آن استقلال به مرحله بعدی صعود می نماید برد این تیم برابر الشرطه است.

استقلال اگر این بازی را ببرد و ملاقات الدحیل - الاهلی برنده نداشته باشد، آبی پوشان به عنوان تیم اول از این گروه صعود می نمایند. در حالت بعدی اگر استقلال برنده گردد و الاهلی هم الدحیل را ببرد باز هم این تیم استقلال است که به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود می نماید چون در ملاقاتهای رودررو برابر الاهلی نتایج بهتری گرفته است. در حالت آخر اگر استقلال برنده گردد و الدحیل بتواند الاهلی را شکست بدهد استقلال در رده دوم قرار می گیرد چون الدحیل برابر استقلال نتایج بهتری گرفته است اما با این حال استقلال به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر منطقه غرب، به مرحله حذفی راه پیدا می نماید.

در صورت شکست و مساوی استقلال هم این تیم به طور قطع از لیگ قهرمانان آسیا حذف می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 660

به "استقلال چگونه به مرحله حذفی صعود خواهد نمود؟ ، اوج حساسیت در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال چگونه به مرحله حذفی صعود خواهد نمود؟ ، اوج حساسیت در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید