اختلال در پیغام رسان های داخلی و واکنش وزارت ارتباطات

به گزارش پزشکی مدرن، ایسنا نوشت: بعضی از پیغام رسان های داخلی از ساعتی پیش از دسترس کاربران خارج شده اند که طبق اعلام وزارت ارتباطات، بروز مشکل در تامین برق در یکی از مراکز زیرساخت دلیل این موضوع بوده و کوشش میگردد این اختلال تا ساعتی دیگر رفع گردد.

اختلال در پیغام رسان های داخلی و واکنش وزارت ارتباطات

طبق اعلام کاربران فضای مجازی، بعضی پیغام رسان های داخلی از جمله، ایتا، بله و ویراستی از ساعتی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه 11 اردیبهشت) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده اند.

علت این موضوع از سوی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بروز مشکل در تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام و گفته شد که کوشش میگردد این مشکل تا ساعتی دیگر برطرف گردد.

بر اساس گزارش ایرنا، مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن پوزش از اختلال به وجود آمده در اتصال به پیغام رسان های ایرانی به علت قطعی برق گفت: اکنون بخشی از مسائل برطرف شده و کوشش می کنیم تا این مشکل کامل برطرف گردد.

سید احسان خرامید دوشنبه شب در گفت وگوی خبری اضافه نمود: ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز(دوشنبه) بود که مشکل شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت باعث شد حدود پنج دقیقه با قطعی برق روبرو شویم.

وی ادامه داد: پس از این قعطی با کوشش همکاران مشکل برق رسانی برطرف شد و اکنون در کوشش هستیم تا فرایند فنی که پس از وصل شدن برق اجرا شده را طی نموده و به زودی این اختلال را برطرف گردد تا ادامه خدمت رسانی انجام گیرد.

خرامید تاکید نمود: این مشکل در یکی از دیتاسنترها را به وجود آمده و مشکل سراسری نیست. کسانی که در این حوزه تخصص دارند در جریان هستند که پس از اتصال برق، مدت زمانی طول می کشد تا خدمت رسانی ادامه یابد. هر لحظه در کوشش هستیم تا به سرعت مشکل را برطرف کنیم تا هموطنان بتوانند از پیغام رسان های داخلی استفاده نمایند.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات توضیح داد: همه کوشش خود را به کار می گیریم تا یک ساعت دیگر مشکل را برطرف کنیم. اکنون بخشی از مشکل برطرف شده اما برای برطرف کامل به زمان بیشتری احتیاج است. اطلاع رسانی و شفافیت در این زمینه حق مردم است.

وی اضافه نمود: مسائل فنی اینچنینی مسائلی نیست که بتوانیم از قبل آن را به مردم عزیز اطلاع دهیم، اما عملکرد ما به این شکل است که به محض به دست آوردن اطلاعات تازه، حتما اطلاع رسانی را انجام می دهیم تا مردم و کسب و کارها دچار مشکل نشوند.

بعلاوه پیغام رسان ایرانی ایتا با انتشار اطلاعیه ای درباره علت قطعی اتفاق افتاده در پیغام رسان های ایرانی گفت: علت این قطعی اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده است و این مشکل به زودی برطرف می گردد.

پیغام رسان ایتا در اطلاعیه ای اعلام نموده است: مشکل قطع ارتباط به علت اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هم اکنون تیم فنی در حال راه اندازی مجدد سرویس ها هستند.

این پیغام رسان ایرانی ضمن عذرخواهی از کاربران گفت تا ساعاتی دیگر همه سرویس ها راه اندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1285

به "اختلال در پیغام رسان های داخلی و واکنش وزارت ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در پیغام رسان های داخلی و واکنش وزارت ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید