شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL

به گزارش پزشکی مدرن، با نزدیک شدن به زمان عرضه، شایعاتی درباره خودروی M 4 CSL شرکت بی ام و ایجاد شده است.

شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL

خبرنگاران - سال 2022 پنجاهمین سالگرد بخش M بی ام و است، بنابراین سال جاری زمان خوبی که این شرکت تغییراتی را در خودرو های خود به وجود آورد.

به گزارش سایت موتور وان؛ گفته می گردد خودروی M4 بی ام و در ماه های آینده وارد بازار خواهد شد و گمان می رود مدل M4 CSL فقط با دیفرانسیل عقب عرضه گردد. قبلا هم بعضی شایعات در خصوص ارائه xDrive بی ام و به عنوان یک آپشن برای این خودرو وجود داشت، اما اکنون به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد.

البته در مقابل سایت BMWBLOG ادعا می نماید که خودروی M4 CSL فقط با گیربکس اتوماتیک فراوری خواهد شد. این موضوع شاید به این علت باشد که گیربکس دستی نمی تواند قدرت فراوری شده به وسیله موتور شش خطی ارتقا یافته این خودرو را تحمل کند.

بعلاوه گزارش ها حاکی از این هستند که موتور این خودرو می تواند چیزی در حدود 550 اسب بخار قدرت فراوری کند، که با کاهش وزن می تواند CSL آینده را به یک موشک تبدیل کند.

کاهش وزن به این علت است که تصاویر جاسوسی از نمونه های اولیه نشان داده که BMW جایگاه های عقب را برداشته است که این کار باعث کاهش وزن بیش از 100 کیلوگرمی می گردد. احتمالا خودروی M4 CSL در بهار سال جاری عرضه می گردد و تنها 1000 نمونه از آن فراوری خواهد شد که ظاهراً بیشتر آن ها برای آمریکا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1080

به "شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید