آتش سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد

به گزارش پزشکی مدرن، معاون عملیات آتش نشانی مشهد از کوشش 70 آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال این شهر اطلاع داد.

آتش سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد

به گزارش ایسنا، مهدی رضایی گفت: بامداد امروز دوشنبه، 23 آبان، در پی گزارش شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد، ستاد فرماندهی 70 آتش نشان و نجاتگر را به همراه 22 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و خودروی ویژه توربوفن به محل حادثه در خیابان شهید طرحچی مشهد اعزام کرد.

وی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل تعیین شد حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش نشانان پس از ساعتی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت های این مجموعه و کارگاه های مجاور آن جلوگیری کردند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نبود سیستم های اعلام و اطفاء حریق در این انبار منجر به توسعه و توسعه این حریق شده بود که این اتفاق خسارات مالی زیادی را به مالک مجموعه تحمیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد وی ادامه داد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید. دلیل دقیق این آتش سوزی به وسیله کارشناسان در دست آنالیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1210

به "آتش سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آتش سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید