پیدا شدن زن 75 ساله مفقود شده در کوه های روستای حسن رباط

به گزارش پزشکی مدرن، سرپرست جمعیت هلال احمر بخش میمه از پیدا شدن زن 75 ساله مفقود شده در کوه های روستای حسن رباط از توابع بخش میمه اطلاع داد.

پیدا شدن زن 75 ساله مفقود شده در کوه های روستای حسن رباط

به گزارش از ، محمدجواد نوروزی سرپرست جمعیت هلال احمر بخش میمه با اشاره به گزارش مفقود شدن یک نفر در کوه های روستای حسن رباط گفت: این گزارش ساعت 23 و 55 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان گزارش شده است.

او با بیان اینکه در این حادثه خانمی 75 ساله که برای برداشت از گیاهان دارویی این منطقه به کوه رفته بود به گفته خانواده اش مفقود شده بود، اضافه نمود: هیچکس از محدوده ای که این فرد به آن وارد شده اطلاع نداشت و ما مجبور بودیم همه منطقه را جست وجو کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر بخش میمه با بیان اینکه شب گذشته تا ساعت 3 بامداد با همکاری اهالی منطقه و نیرو های امداد و نجات به جست وجو ادامه دادیم، توضیح داد: به دلیل برودت هوا و کوهستانی بودن منطقه امکان ادامه جست وجو وجود نداشت.

او ادامه داد: صبح امروز مجدد با اکیپ هلال احمر میمه و افراد محلی به جست وجو ادامه دادیم و در نهایت با همکاری یکی از چوپانان منطقه، این خانم را که بر اثر پرتاب شدن از ارتفاع دچار آسیب شده بود را پیدا نموده و پس از انتقال به محل امن، وی را به نیرو های اورژانس تحویل دادیم.

نوروزی افزود: این خانم بر اثر پرت شدن از ارتفاع از ناحیه سر و پا دچار آسیب شده بود.

منبع:مهر

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 646

به "پیدا شدن زن 75 ساله مفقود شده در کوه های روستای حسن رباط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن زن 75 ساله مفقود شده در کوه های روستای حسن رباط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید