هرگز ایستاده آب نخورید

به گزارش پزشکی مدرن، آب خوردن یکی از ساده ترین کار هایی است که می توانید انجام دهید با این حال اگر ایستاده آب بخورید تنها به سلامت بدن خود ضرر رسانده اید.

هرگز ایستاده آب نخورید

به گزارش اسپوتنیک، تمام پزشکان توصیه می نمایند که شما برای حفظ سلامت بدنتان باید روزانه 8 لیوان آب بخورید. بخش عمده ای از سوخت و ساز بدن شما به وسیله آبی که روزانه مصرف می کنید اتفاق می افتد در نتیجه مصرف آب برای بدن شما بسیار لازم است.

نکته مهم در این است که خوردن آب در حالت ایستاده می تواند جنبه های مختلفی از سلامت شما را تحت تاثیر قرار بدهد. هنگام نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می گردد.

با نوشیدن آب در حالت ایستاده آب به دیواره معده پاشیده می گردد، این شوک ناشی از پاشیدن آب می تواند در طولانی مدت باعث آسیب به دستگاه گوارش گردد. این کار به فرایند فیلتراسیون آب به وسیله کلیه ها آسیب می زند، از این رو غالباً ناخالصی ها در کلیه ها و مثانه باقی می ماند، که این میتواند منجر به اختلال دستگاه ادراری و حتی آسیب دائمی به کلیه ها گردد.

نوشیدن آب در حالت ایستاده باعث ایجاد زخم و سوزش معده می گردد هنگامی که در حالت ایستاده آب می نوشید، باعث می شوید که آب به نیمه پایینی مری پاشیده می گردد و موجب جریان یافتن اسید های معده به سمت عقب احساس سوزش کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 918

به "هرگز ایستاده آب نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز ایستاده آب نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید