مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

به گزارش پزشکی مدرن، اگر می خواهید به تنهایی گشت بزنید، بروشور Architecture and Gardens را از مرکز بازدیدکنندگان بردارید. مسیر پیشنهادی برای یک تور انفرادی از باغ مرکزی با نزدیک شدن به ساختمان اصلی از سمت راست شروع می شود و از کنار آن می گذرد، از مسیر زیگزاگ به سمت باغ مرکزی و از تپه به سمت غرفه غرب، بالا می روید.

مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

سنگ ساختمانی از سنگ تراورتن است که از Bagni di Tivoli ایتالیا وارد شده و از سنگ همان معدن، آمفی تاتر کلسیوم و فواره تروی و ستون کلیسای سنت پیتر ساخته شده است. یک فرآیند برش مانند گیوتین فسیل هایی را که مدت زیادی در داخل سنگ دفن شده اند، در معرض دید قرار می دهد، ظرافت آنها کاملاً مخالف خشونت فرآیندی است که آنها را آشکار می کند. 24 مورد برتر از اینها به عنوان سنگهای مشخصه پراکنده در سایت قرار گرفته و در انتظار شادمانی کسانی هستند که آنها را پیدا می کنند. یکی از خارق العاده ترین آن ها در دیوار میدان ورود، روبروی ایستگاه تراموا است.

امروزه موزه گتی 750 هکتار زمین در دامنه کوه سانتا مونیکا را اشغال کرده است. مرکز گتی شامل یک مجموعه هنری خیلی بزرگ است که نمایش تنها بخشی از آن به چهار غرفه نمایشگاهی نیاز دارد و در کل این مجموعه شامل 9 ساختمان است.

در گالری ها همراه داشتن هیچ خوراکی مجاز نیست، اما بطری های کودک یک استثنا دارند.

منبع مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 884

به "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید