فضانوردان چینی 4 ساعت پیاده روی فضایی کردند (تور ارزان چین)

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، چن دانگ و سای شوژه، فضانوردان سازمان ملی فضایی چین روز شنبه در ساعت 5:35 دقیقه به وقت گرینویچ پیاده روی خارج از ایستگاه فضایی تیان گانگ را شروع کردند. آنها پس از گذراندن 4 ساعت و 12 دقیقه فعالیت روی ماژول آزمایشگاهی تازه ونتیان داخل ایستگاه فضایی بازگشتند.

فضانوردان چینی 4 ساعت پیاده روی فضایی کردند (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شبکه خبر دولتی سی سی تی وی در این باره خاطرنشان کرد: فضانوردان با یاری یک بازوی کوچک مکانیکی مجموعه ای از فعالیت های خارج از ایستگاه فضایی از جمله نصب دسته های یاریی انجام دادند. بعلاوه آنها قابلیت های نجات خارج از ایستگاه فضایی را آنالیز کردند.

لیو یانگ یکی دیگر از فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی چین در انجام عملیات به دانگ و شوژه یاری می کرد. چین ماژول ونتیان را در 24 جولای به فضا فرستاد که درکنار ماژول اصلی ایستگاه فضایی چین (تیان هه) نهاده شد. پس از این عملیات 2 ماژول به تیان هه متصل شدند.

به گفته مقامات چینی اضافه شدن ونتیان به ایستگاه فضایی این کشور اجازه می دهد تا پذیرای 6 فضانورد باشد. پیش بینی می گردد خدمه ماموریت شنژو 14 در دسامبر امسال میلادی ایستگاه را به فضانوردان ماموریت شنژو 15 واگذار نمایند.

دانگ فرمانده ماموریت شنژو 14 است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1186

به "فضانوردان چینی 4 ساعت پیاده روی فضایی کردند (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضانوردان چینی 4 ساعت پیاده روی فضایی کردند (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید