صدرنشینی Fire Emblem نو در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی

به گزارش پزشکی مدرن، طبق جدیدترین آمار منتشر شده بازی Fire Emblem Warriors: Three Hopes پیروز شده در هفته اول انتشار خود به صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا دست پیدا کند.

صدرنشینی Fire Emblem نو در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی

Three Hopes که تنها روی نینتندو سوییچ عرضه شده، دومین نسخه از سری Fire Emblem Warriors محسوب می شود. این بازی در جهان نسخه Three Houses جریان دارد. اگرچه شخصیت ها و عناصر داستانی از بازی اصلی مجموعه گرفته شده اند، اما در یک برهه زمانی جایگزین اتفاق می افتد و شخصیت تازهی به نام شز (Shez) را به عنوان قهرمان معرفی می کند. Three Hopes در هفته اول خود توانست 45.3 درصد بیشتر از نسخه اول مجموعه فروش کند. بازی اول سری در اکتبر 2017 روی 3DS و سوییچ منتشر شده بود. با این حال، این اثر نتوانست در حد و اندازه مجموعه Hyrule Warriors ظاهر شود. این بازی در اولین آخر هفته خود تقریبا 1 درصد کمتر از Hyrule Warriors: Definitive Edition در سال 2018 روی سوییچ و 76 درصد کمتر از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در سال 2020 فروخت.

گفتنی است که Three Hopes تنها بازی تازه در جدول این هفته بود. صدرنشین هفته گذشته یعنی بازی نقش آفرینی هورایزن فوربیدن وست، در این هفته با افت فروش 38 درصدی در رتبه دوم قرار گرفت. این در حالی است که ماریو استرایکرز علی رغم افت فروش 37 درصدی، برای دومین هفته در جایگاه سوم باقی ماند.

در رتبه های پایین تر جدول، سوپر ماریو پارتی پس از افزایش 37 درصدی در هفته ای که گذشت، مجددا در جایگاه 34 واقع شده است. از طرفی بازی Wreckfest اثر کمپانی THQ Nordic نیز پس از افزایش فروش 486 درصدی به دلیل انتشار روی نینتندو سوییچ در 21 ژوئن (31 خرداد)، دوباره در رتبه 35 قرار گرفت. Wreckfest یک بازی مسابقه ای با مکانیک های رانندگی پیچیده و ارتقای عمیق خودرو است که در کنار دربی های تخریب، مسابقات رسمی و سنتی تر را نیز به نمایش می گذارد.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 25 ژوئن 2022 (4 تیر 1401) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
Fire Emblem Warriors: Three Hopes1-
هورایزن فوربیدن وست21
Mario Strikers: Battle League Football33
ماریو کارت 8 دلوکس45
Lego Star Wars: The Skywalker Saga52
Nintendo Switch Sports64
Pokémon Legends: Arceus76
ماینکرفت (نسخه سوییچ)88
Animal Crossing: New Horizons912
Grand Theft Auto 51013

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1144

به "صدرنشینی Fire Emblem نو در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی Fire Emblem نو در هفته نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید