سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی سایر مقالات

به گزارش پزشکی مدرن، سبک ییلاقی فرانسوی سبکی متفاوت در طراحی کوراسیون منزل می باشد این سبک دارای ظاهری روستایی است و حس دعوت کنندگی را در افراد ایجاد می نماید.

سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی سایر مقالات

اجرای دکوراسیون منزل به سبک ییلاقی فرانسوی هم مناسب خانه های حومه شهر است هم مناسب خانه هایی هستند که به سبک قدیمی و قلعه ساخته شده اند. این سبک ترکیبی از سادگی و ظرافت است و با خطوط منحنی و جزئیات لطیف یک دکوراسیون مجذوب نماینده و بی نظیر برای شما به وجود خواهد اورد.

  • رنگ ها

در طراحی داخلی به سبک ییلاقی فرانسوی طیف وسیعی از رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.گرایش رنگ ها بیش تر به سمت شیرین و روشن هستند.

در این سبک می توان از رنگ های زرد یا طلایی ملایم، تنالیته های مختلف ابی روشن و یا ابی مایل به سبز، سبز چمنی روشن و سبز مایل به زرد و سرخ و .. .. استفاده می گردد. در این سبک استفاده از رنگ ها و بافت های متضاد زیاد به چشم می خورد. مثلا در دیوار ها و سقف ها از تیر های چوبی در کنار گچ بری ها استفاده می گردد در این ترکیب تضاد بافت به خوبی به چشم می خورد.

  • متریال

در این سبک دکوراسیون داخلی متریال های طبیعی جایگاه ویژه ای دارند در این سبک اغلب تیر های سقف و ستون ها نمایان هستند و دیوار ها به صورت اندود شده و رنگی طراحی میگردد. در سبک ییلاقی فرانسوی اغلب در کف اتاق ها از سنگ های طبیعی استفاده می گردد و روی سنگ ها از قالی های کتان یا پشمی استفاده می نمایند. شومینه های سنگی هم ایده دیگر برای زیبا تر جلوه دادن این سبک می باشد. در قسمت فوقانی این شومینه های سنگی و برای تزیین حاشیه شومینه می توان از سرامیک و یا تایل های چوبی هم بهره ببرید.

  • ترکیب المان های روستایی

در بازسازی ساختمان به سبک ییلاقی بیشترین مجذوب نمایندهیت را کنتراست بین جزییاتی که براق ، ظریف و پیچیده هستند و جزییات خام و زمخت هستند ایجاد می نمایند. شما می توانید از مبل های شیک و ساده و حتی از اویز های فانوسی هم بهره ببرید.

در این سیک از جایگاه های ناهار خوری پشت بلند برای میز غذا خوری استفاده می گردد البته گفتنی است در این شما می توانید از مبلمان هایی قدیمی که حتی ساییده شده اند هم بهره ببرید.

  • نقوش

در سبک ییلاقی فرانسوی از پارچه های زیبای محلی و رنگی استفاده می گردد بعلاوه می توان پارچه های سنتی با بافت های شطرنجی و یا راه راه را با دکوراسیون های مدرن خانه ترکیب کرد در این نقوش از رنگ هایی مانند بنفش ، سبز و نارنجی استفاده می گردد. پارچه ها و کاغذ دیواری هایی که در این سبک استفاده می گردد اغلب دارای رنگ زمینه کرم و زرد یا سفید که روی ان طرح های عظیم با رنگ های مشکی ، سبز ، ابی و قرمز است ایجاد کنتراست می نماید. این نقوش هم اغلب نقاشی های روستایی ، نقش های حیوانات و یا نقاشی های صحنه های عاشقانه قرن هجدهم می باشد. اغلب ای نقوش بر روی پارچه های نازک یا پارچه های کتان طراحی شده اند.

  • چند ایده کلی برای دکوراسیون های این سبک

در این سبک می توان از میز غذا خوری های گرد یا مستطیلی عظیم که رنگ های مات دارند استفاده کرد.

استفاده از مبل های چوبی منبت کاری شده قهوه ای رنگ هم مناسب این سبک می باشد.

در بازسازی منزل به این سبک هم معمولا از کف سازی های سنگی ، اجر و خشت و یا در بعضی موارد از کف پوش های چوبی استفاده می نمایند. در این سبک معمولا از پنجره های بلند که بر روی کف پنجره های تقریبا عمیق طراحی شده اند قرار می گیرد.

منبع: هیرادانا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 806

به "سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید