رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک معرفی گردید

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، با حضور علیرضا گلچین پور، سرپرست فرمانداری کهک و با حکم سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم غلام حسین نجفی به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک معرفی گردید.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک معرفی گردید

در حکم غلام حسین نجفی آمده است:

نظر به تجارب و سوابق جنابعالی، در راستای اجرای ساختار سازمانی و تشکیلات نو نهاد کتابخانه های عمومی کشور تحت عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله و نیل به اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیروز باشید.

یادآوری می گردد سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، با حضور در فرمانداری کهک با علیرضا گلچین پور، سرپرست فرمانداری این شهرستان ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات، سجاد عمرانی با اشاره به اهمیت حضور و خدمت رسانی کتابداران در شهرستان کهک گفت: خوشبختانه در حال حاضر سه کتابخانه عمومی در شهرستان کهک حضور فعال دارند و مورد استقبال مردم فرهنگ دوست این منطقه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم آمادگی این را دارد که با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان کهک، در صورت فراهم شدن زیرساخت ها، خدمات فرهنگی خود را از طریق کتابخانه سیار به 18 روستای این شهرستان نیز ارائه کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1107

به "رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید