خبرنگاران هزار و 600 بازرس کار نظارت بر انتخابات در استان همدان را برعهده دارند

به گزارش پزشکی مدرن، همدان- خبرنگاران- دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و 600 بازرس، سربازرس و بازرس ویژه کار رصد و نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات 1400 در این استان را برعهده دارند.

خبرنگاران هزار و 600 بازرس کار نظارت بر انتخابات در استان همدان را برعهده دارند

احسان شهابی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در هر شعبه، یک بازرس ثابت و به ازای هر 15 شعبه یک سر بازرس و به ازای هر 150 شعبه یک نفر به عنوان بازرس ویژه به منظور صیانت از آرای مردم، فرایند کنترل و رصد برگزاری انتخابات را به خوبی انجام می دهند.

وی گفت: مردم می توانند شکایات و نقطه نظر پیشنهادی خود و یا تخلف هر یک از داوطلبان انتخابات (شوراها و میان دورای مجلس) و یا مجریان و دست اندر کاران انتخابات را به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری ها، پورتال استانداری (لینک شکایات مردمی انتخابات)، شماره پیامک 9830008529 و تماس با شماره تلفن 38256005 برای رسیدگی و آنالیز دقیق به هیات بازرسی گزارش نمایند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری همدان اضافه نمود: انتخابات پیش رو و نقش آن در سرنوشت کشور بسیار با اهمیت است و حضور و مشارکت حداکثری مردم موجب نمایش اقتدار، مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی می گردد.

شهابی اضافه نمود: فضای همدلی و همراهی موجود در میان مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور را در استان همدان فراهم نموده است.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ضمن تاکید بر قانونمنداری مجریان و داوطلبان انتخابات، از آمادگی تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان اطلاع داد و گفت: هیات های بازرسی استان و شهرستان با حساسیت، حسن اجرای فرایند انتخابات را از ابتدا تا پایان رصد و کنترل نموده و در صورت بروز تخلف از سوی مجریان یا داوطلبان، مراتب را به وسیله مراجع مسئول پیگیری می نمایند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 640

به "خبرنگاران هزار و 600 بازرس کار نظارت بر انتخابات در استان همدان را برعهده دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزار و 600 بازرس کار نظارت بر انتخابات در استان همدان را برعهده دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید