جاذبه های گردشگری دبی را بیشتر بشناسید

به گزارش پزشکی مدرن، اطلاعات جاذبه های گردشگری دبی

جاذبه های گردشگری دبی برای بسیاری از گردشگر و گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است. نهر دبی یکی از این امکان شناخته می گردد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

جاذبه های گردشگری دبی را بیشتر بشناسید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

دبی از شهرهای آسیایی است که از منطقه ها گردشگری و گردشگری بی نظیری برخوردار است. زمانی که پا به این شهر در حاشیه خلیج فارس می گذارید در کنارساختمان های مدرن و زیبایش با منطقه ها

سنتی و قدیمیش هم روبرو خواهید شد. در این مقاله سعی داریم در رابطه با جاذبه های گردشگری دبی به بحث و مصاحبه با شما سروران عزیز بپردازیم.

بلیط تهران استانبول

پس توصیه می کنیم تا پایان همچنان همراه ما باشید تا اطلاعاتی در رابطه با این مکان های زیبا و مجذوب کننده کسب نمایید. در این مقاله در رابطه با مکان های گردشگری همانند نهردبی، خانه شیخ سعید آل مکتوم، بستا کیا یا دبی قدیم و بعلاوه موزه دبی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس توصیه می کنیم تا پایانی این مطلب هم چنان با ما باشید تا از این مکان ها اطلاعات مناسبی را کسب نمایید.

نهر دبی از جاذبه های گردشگری دبی

از جاذبه های دبی می توان به منطقه و مکانی زیبا در این شهر به نام نهر دبی اشاره نمود. این منطقه از مکان های گردشگری و گردشگری دبی به تعداد می رود و سالانه میزبان گردشگر های مختلف از کشورهای خارجی می باشد. این مکان باعث شده است که شهر دبی به دو منطقه جنوبی و شمالی تقسیم بندی گردد. در این منطقه شما با لنج های مختلفی روبرو خواهید شد که برای گردشگر و گردشگران مجذوب کننده و تماشای می باشند. با خرید بلیط هواپیما تهران دبی از خبرنگاران سفر مطمئنی را تجربه کنید.

اگر تمایل دارید ظاهری متفاوت از دبی را مشاهده کنید توصیه می کنیم به نهر دبی سفر کرده و از قایق های کوچک و عظیم آن برای سرگرمی و گشت و گذار در این منطقه بهره مند شوید. البته بار گیری در لنج های این منطقه برای بسیاری تماشای و خاطره انگیز خواهد بود که توصیه می کنیم از این فعالیت در نهر دبی هم تماشا نمایید.

بلیط هواپیما تهران آنتالیا

خانه آل مکتوم از جاذبه های گردشگری دبی

از دیگر جاذبه های گردشگری دبی می توان به خانه ای قدیمی و سنتی در حاشیه این شهر به نام خانه شیخ سعید آل مکتوم اشاره نمود. این مکان جزء منطقه ها گردشگری و تاریخی این شهر عربی شناخته می گردد. این خانه که متعلق به پدرعظیم حاکم فعلی دبی است با معماری عربی به اسم یکی از موزه های این شهر شناخته می گردد. این خانه با معماری خاصی که دارد از سی اتاق در حاشیه اتاق مرکزی برخوردار است.

ستون های گچ کاری شده با در و پنجره های چوبی از دیگر ویژگی های خانه شیخ سعید آل مکتوم می باشد. موقعیت جغرافیایی این خانه طوری است که از پشت بام آن اشراف به تمامی نقاط وجود دارد. در کنار معماری این ساختمان می توان به وجود نقاشی و تمبرهای مختلف در داخل این خانه برای بازدید عموم اشاره نمود. در سفر به این شهر از این مکان به اسم یکی از گردشگری دبی تماشا نمایید.

بلیط هواپیما تهران مشهد

بستا کیا از جاذبه های دبی

خانه تجار ثروتمند ایرانی در شهر دبی در قرن نوزدهم در محله بستا کیا بنا شد. این مکان که اغلب پارچه و مروارید در آن داد و ستد می شد تاجران ایرانی ثروتمندی را در خود جای داده بود. این منطقه با معماری عربی از راهروهای باریک برخوردار است که در بخش های مختلف آن برج های بادی به سبک ایرانی را می توان مشاهده نمود.

از ویژگی های این بنای تاریخی می توان به وجود مبلمان و سرامیک های قدیمی به سبک عربی اشاره نمود. گالری های مختلفی در این مجموعه قابل رؤیت است که برای بسیاری از گردشگر و گردشگران از مجذوب کنندهیت بالایی برخوردار است. در سفر به دبی از بستا کیا به اسم یکی از جاذبه های گردشگری دبی تماشا نمایید.

خرید بلیط هواپیما

موزه دبی از جاذبه های گردشگری دبی

از دیگر جاذبه های گردشگری دبی می توان به موزه این شهر اشاره نمود. آل فهیدی قلعه ای است که موزه دبی در آن بنا شده است. این قلعه در سال های پیش برای دفاع از دبی ساخته شده و از دیوارهای بلندی برخوردار است. گل و لای در سقف این قلعه استفاده شده است که اغلب دیوارهای آن با آهک بنا شده اند.

این قلعه که امروزه به اسم یکی از جاذبه های گردشگری دبی شناخته می گردد در گذشته مکانی برای اقامت حاکم وقت محسوب می شد. البته در بخش هایی از این قلعه پادگان و زندان هم بنا شده بود. در سفر به دبی توصیه می گردد از این مکان قدیمی و تاریخی به اسم یکی از جاذبه های گردشگری دبی تماشا نمایید. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 822

به "جاذبه های گردشگری دبی را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های گردشگری دبی را بیشتر بشناسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری دبی را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید