برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/خوزستان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مسائل خوابگاه های زوج های دانشجو گفت: طرح تامین خوابگاه 20 تا 22 واحدی برای زوج های متاهل در دست است که در صورت اخذ موافقت، اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز

دکتر علی احسان پور در نشست بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی که امروز (10 دی ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج در دوران دانشجویی بسیار سخت است اما کسی که در دوره دانشجویی به ازدواج فکر می کند یعنی برنامه ای برای آینده دارد و قطعا آینده روشنی خواهد داشت؛ باید از این دوران لذت برده گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به مزایای فرزندآوری در سن پایین، افزود: هر چه فاصل سنی با فرزند کمتر باشد، ارتباط با فرزند و کنترل فرزند راحت تر خواهد بود.

سه طرح برای دانشجوهای متاهل

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تمام تلاش مان را برای حل مسائل دانشجوهای متاهل انجام می دهیم. اکنون مسائلی در خصوص خوابگاه های این زوج های دانشجو وجود دارد؛ طرح تامین خوابگاه 20 تا 22 واحدی برای زوج های متاهل در دست است که در صورت اخذ موافقت، اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

احسان پور ادامه داد: همچنین طرح تامین غذای خانواده های دانشجویان متاهل در حال بررسی است که چنین طرحی را به هیات رئیسه دانشگاه ارائه خواهم داد و امیدواریم این مشکل حل گردد.

وی شرح داد: هفته گذشته موضوع محل اسکان دانشجویان متاهل را با مسئول بودجه اداره رفاه دانشجویی کشور مطرح کردیم که وی پیشنهاد داد یک حساب مشترک با دانشگاه علوم پزشکی برای ودیعه مسکن این دانشجویان برقرار کنیم و در این طرح، به میزان مساوی برای ودیعه مسکن دانشجویان پول در حساب واریز کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پس از تحویل مسکن، پول مجددا به حساب برمی گردد و به نفر بعدی پرداخت می گردد. در صورت برقراری این حساب، وام مسکن دانشجویی نیز از 16 میلیون تومان به 26 میلیون تومان افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 462

به "برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید