برجایا هیلز (دهکده فرانسوی و دهکده ژاپنی) در مالزی

به گزارش پزشکی مدرن، اگر می خواهید همزمان از چندین فرهنگ مختلف جهان دیدن کنید به برجایا هیل بروید. این مجموعه که در ارتفاع 800 متری از سطح دریا قرار گرفته به دهکده فرانسوی ها نیز معروف است و در زبان محلی به آن بوکیت تینگی (Bukit Tinggi) می گویند.

برجایا هیلز (دهکده فرانسوی و دهکده ژاپنی) در مالزی

اصلی ترین جاذبه برجایا هیل دهکده ای به سبک فرانسوی می باشد که شبیه به دهکده کولمار(Colmar) که در قرن 18 میلادی در یکی از روستاهای کشور فرانسه ساخته شده است و به همین دلیل به آن روستای فرانسوی نیز می گویند.

این روستا شامل دو بخش تپه برجایا و بوکیت تینگجی است. بوکیت تینگجی به معنای تپه های بلند می باشد و ساختمان هایی با معماری قرن 16 اروپایی دارد. همچنین کمی بالاتر از آن یک دهکده ژاپنی قرار گرفته که الهام گرفته از دهکده بودیان ژاپنیست.

جاذبه های بسیاری در برجایا هیل وجود دارند که از بین آنها می توان به چشمه آب گرم تاتامی، زمین گلف 18 حفره ای، رستوران های فرانسوی، انجام مراسم چای ژاپنی، زمین های سنگ فرش شده، پارک خرگوش ها و همچنین هتلی به سبک فرانسوی اشاره نمود.

همچنین یک قلعه به سبک قرون وسطایی نیز در این دهکده زیبا ساخته شده است.

نکته: برای رسیدن به برجایا هیلز می توان از خودروی شخصی، مینی ون با ظرفیت 7 نفر و اتوبوس استفاده کرد. اتوبوس ها معمولاً از تایمز اسکوئِر و یا کِی اِل پلازا حرکت می نمایند.

نکته: اگر در روزهای تعطیل به این مکان سفر می کنید و کمی خوش شانس باشید می توانید شاهد موتورسیکلت های رالی و یا انجام مسابقات مختلف در شهرک فرانسوی ها باشید. اما ضروری است که به این موضوع توجه نمایید که در آخر هفته ها و تعطیلات برجیا هیل بسیار شلوغ است.

منبع: گردشبان
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 79

به "برجایا هیلز (دهکده فرانسوی و دهکده ژاپنی) در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برجایا هیلز (دهکده فرانسوی و دهکده ژاپنی) در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید