تور دبی ارزان: بالاخره رقم قرارداد مهدی قایدی با الاهلی امارات معین شد

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران: فروش مهدی قایدی، مهاجم خط حمله استقلال به باشگاه الاهلی امارات حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت. عده ای این اقدام باشگاه را مناسب و در جهت پیشرفت این بازیکن توصیف نموده و عده زیادی هم از فروش مهدی قایدی شاکی شده و به مسئولان باشگاه اعتراض کردند.

تور دبی ارزان: بالاخره رقم قرارداد مهدی قایدی با الاهلی امارات معین شد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، با این حال باشگاه استقلال از همان روز تا به الان با اشاره به اینکه رقم فروش مهدی قایدی بیشترین رقمی است که در قرارداد ترانسفر یک بازیکن از لیگ ایران پرداخت شده، باعث به وجود آمدن شایعات زیادی در این مورد شد.

حالا پس از قریب به یک ماه از آن جدایی، احمد مددی، مدیر عامل باشگاه رقم قطعی این قرارداد را اعلام کرد و گفت: رقم دقیق انتقال قایدی یک میلیون و 800 هزار دلار قطعی به اضافه ترانسفر دوم و بعضی آپشن ها است. یک میلیون و 800 هزار دلار برای استقلال است. ما سه روز مذاکرات جدی با شباب الاهلی داشتیم. مبلغ اول یک میلیون دلار بود که مخالفت کردیم. مذاکرات ما از 9 شب تا 9 صبح ادامه داشت. مقاومت ما به انتها رسید و عدد نهایی شد. از وکلایی که در تهران بیدار ماندند تا بند بند قرارداد را به انتها برسانند، تشکر می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 836

به "تور دبی ارزان: بالاخره رقم قرارداد مهدی قایدی با الاهلی امارات معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: بالاخره رقم قرارداد مهدی قایدی با الاهلی امارات معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید