تور ارزان فرانسه: ادامه کهکشان مادرید با خلق اثر کریم بنزما، سوگ ستاره های پاریس

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حالی از ساعت 23:30 چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو مادرید شروع شد که ملاقات رفت دو تیم با یک گل به سود پاریسی ها به سرانجام رسیده بود.

تور ارزان فرانسه: ادامه کهکشان مادرید با خلق اثر کریم بنزما، سوگ ستاره های پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این ملاقات در انتها با درخشش خیره نماینده کریم بنزما با نتیجه سه بر یک به سود میزبان مادریدی به اتمام رسید تا شاگردان کارلو آنجلوتی در مجموع با نتیجه سه بر دو به دور بعدی صعود نمایند.

کریم بنزما (61، 76 و 78) هر سه گل رئال را در حالی به ثمر رساند که کیلیان امباپه (39) گل اول این بازی را برای پاریسی ها به ثمر رساند.

دو تیم در حالی به مصاف همدیگر رفتند که لئو مسی پس از جدایی از بارسا برای نخستین بار با پیراهن پاری سن ژرمن در میان مادریدی ها بازی کرد اما همانند ملاقات رفت از گل زدن بی نصیب ماند تا روزهای تلخ او در کنار دیگر ستاره هایی همانند نیمار ادامه داشته باشد.

در دیگر ملاقات همزمان نیز منچستر سیتی میزبان اسپورتینگ بود که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید اما سیتیزن ها با سرمربیگری پپ گواردیولا به لطف پیروزی پنج بر صفر در خانه حریف به مرحله بعد صعود کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1072

به "تور ارزان فرانسه: ادامه کهکشان مادرید با خلق اثر کریم بنزما، سوگ ستاره های پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: ادامه کهکشان مادرید با خلق اثر کریم بنزما، سوگ ستاره های پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید