آخرین شرایط طرح های ورزشی در جهرم اعلام شد

به گزارش پزشکی مدرن، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: نصب دومین رینگ بوکس با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی و مجموعه پارک آبی از جمله طرح های ورزشی در جهرم است.

آخرین شرایط طرح های ورزشی در جهرم اعلام شد

به گزارش از ، عبدالرحیم خداجو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: دومین رینگ بوکس تخصصی مانند رینگ های تمرینی است که در ابعاد پنج در پنج متر با ارتفاع 20سانتی متر از سطح زمین و از اعتبارات شخصی در سالن اختصاصی بوکس جهرم نصب شد.

او شرح داد: هیات بوکس شهرستان جهرم در مدت زمان کرونایی بیکار ننشستند و تلاش کردند تجهیزات خود را برای پیشرفت بیشتر ورزشکاران تا بازگشایی کامل باشگاه های ورزشی توسعه دهند.

خداجو ادامه داد: خانه بوکس جهرم با ابعاد 7 متر در7 متر یکی از استانداردترین رینگ بوکس ها در سطح استان فارس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: مجموعه پارک آبی در ورزشگاه تختی با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است که هم اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در استخر قدیمی مجموعه تختی و به صورت سرپوشیده ساخته می شود.

او اضافه کرد: تا به امروز بیش از 12 میلیارد تومان برای ساخت این پارک آبی هزینه شده که تکمیل آن در مجموع 20 میلیارد تومان هزینه دارد که این طرح نیاز به تامین اعتبار دارد.

خداجو اظهار کرد:کلنگ زنی یا بهره برداری از چند زمین چمن در شهرستان جهرم هم به مناسبت هفته ورزش با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می شود.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 828

به "آخرین شرایط طرح های ورزشی در جهرم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط طرح های ورزشی در جهرم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید