آخرین شرایط سفرهای مردم در هفته گذشته

به گزارش پزشکی مدرن، سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل از آن نداشت و این در حالی است که همه مسئولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تاکید جدی داشتند تا هر چه سریعتر کشور از شرایط قرمز کرونایی خارج شود.

آخرین شرایط سفرهای مردم در هفته گذشته

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که طی هفته های گذشته هر روز شاهد بیشتر شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی و جولان ویروس امیکرون در کشور بودیم، سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل از آن نداشت و در این میان برخی اعداد و ارقام افزایش و برخی آمارهای سفر مردم کاهش ناچیز و جزئی را تجربه کردند.

بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره شرایط تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 15 تا 22 بهمن ماه، به صورت میانه یک میلیون و 651 هزار و 837 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن کاهش سه درصدی داشت و در قیاس با هفته مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی را تجربه کرد.

در بازه زمانی مذکور بیش از هشت میلیون و 932 هزار وسیله نقلیه تردد کردند که آمارها نسبت به هفته قبل از این بررسی نیز با افزایش جزئی همراه بود.

البته تردد ورود و خروج و سفرهای جاده ای مردم در استان های هرمزگان با 36 درصد، کهکیلویه و بویراحمد با 29 درصد، مازندران با 24 درصد و فارس با 24 درصد بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته است.

همین آمار در استان های زنجان منفی 29 درصد، آذربایجان شرقی منفی 20 درصد و سیستان و بلوچستان منفی 13 درصد نسبت به سال گذشته افت داشت و بیشترین کاهش را در قیاس با سال 1399 تجربه کرد.

در هفته گذشته فرایند متفاوتی نسبت به هفته قبل از این آمار پیدا کرده است. چرا که ترددها در بازه زمانی 15 تا 22 بهمن ماه در چهارمحال و بختیاری، اصفهان و ایلام به ترتیب با شش درصد، پنج درصد و چهار درصد رشد، بیشترین افزایش سفرهای استانی یا همان ترددهای بین استانی را تجربه کردند و استان های البرز، بوشهر و اردبیل منفی هشت درصد، منفی هفت درصد و منفی هفت درصد کاهش داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1048

به "آخرین شرایط سفرهای مردم در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سفرهای مردم در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید