پرسپولیس بدون تعطیلی ، سه بازی خارج از خانه تا 17 اسفند

به گزارش پزشکی مدرن، با اعلام برنامه هفته های ابتدایی نیم فصل دوم، پرسپولیس تا 17 اسفند ماه سه بازی خارج از خانه برگزار خواهد نمود.

پرسپولیس بدون تعطیلی ، سه بازی خارج از خانه تا 17 اسفند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برنامه سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم اعلام شد و پرسپولیس طبق این برنامه بدون تعطیلی و استراحت وارد مسابقات خواهد شد. همان طور که می دانید پرسپولیس بازی عقب افتاده اش مقابل گل گهر را اول اسفند در سیرجان برگزار می نماید که این آخرین بازی سرخ ها در نیم فصل است و 5 روز بعد از آن هم باید در تهران مقابل سایپا اولین بازی خود را در نیم فصل دوم برگزار کند.

یحیی گل محمدی و شاگردانش 6 روز بعد یعنی 12 اسفند در آبادان به مصاف تیم مدعی نفت آبادان خواهند رفت و بازی بعدی خود را در تهران و مقابل نفت مسجدسلیمان در روز 17 اسفند برگزار می نمایند.

از این رو و با اعلام برنامه سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم که در اسفندماه برگزار خواهد شد، پرسپولیس با توجه به بازی های باقی مانده از نیم فصل و سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم، سه بار از تهران خارج خواهد شد و مقابل سه تیم مدعی و بالانشین جدول یعنی گل گهر، تراکتور و نفت آبادان به عنوان میهمان به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که هنوز معلوم نیست بازی ها تا روز چندم اسفند برگزار می گردد، اما اگر بازی های سال 99 بعد از هفته هجدهم تمام گردد یعنی اینکه سرخ ها در سال 99 سه بار دیگر از تهران خارج خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 519

به "پرسپولیس بدون تعطیلی ، سه بازی خارج از خانه تا 17 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدون تعطیلی ، سه بازی خارج از خانه تا 17 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید