ورود مجلس به حواشی ملاقات پرسپولیس

به گزارش پزشکی مدرن، نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات ملاقات دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس نامه ای را به وزیر ورزش ارسال کرد.

ورود مجلس به حواشی ملاقات پرسپولیس

علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان به خاطر بر آنالیز اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقایع بازی این تیم با پرسپولیس و احقاق حق ضایع شده این تیم، تذکر داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در این خصوص با ارسال نامه ای به حمید سجادی اعلام نمود؛ به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه و خیل بزرگ جوانانی که با غیرت و تعصب حامی تیم نفت مسجدسلیمان هستند، در مورد وقایع پیش آمده در روند بازی با پرسپولیس، بر تسریع به رسیدگی کارشناسانه و احقاق حق ضایع شده تیم نفت مسجدسلیمان مشروح بر عناوین و دلایلی که در متن نامه برای شما ارسال نمودم تاکید دارم.

مسلما تضییع حق تیم های شهرستانی در مواردی همانند عدم لحاظ شدن خطای محرز منجر به پنالتی، نادرست بودن بعضی گزارشات نماینده فدراسیون، همسویی نماینده سازمان با مسئولین تیم های بزرگ، پذیرفتن گل در شرایط آشکار آفساید و امثالهم که همگی بصورت نادرست و ناعادلانه علیه تیم نفت مسجدسلیمان صورت پذیرفته است، اگر آنالیز و احقاق حق نگردد می تواند در روند مسابقات فوتبال در کل کشور نهادینه گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1183

به "ورود مجلس به حواشی ملاقات پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مجلس به حواشی ملاقات پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید