هیاتی سه نفره از بازرسان سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شدند

به گزارش پزشکی مدرن، روز چهارشنبه بازرسان سازمان جهانی گردشگری با هدف آنالیز برنامههای پیش بینی شده همدان برای میزبانی نشست اجلاس سازمان جهانی گردشگری به این استان آمدند.

هیاتی سه نفره از بازرسان سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شدند

حمیدرضا یاری مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت:

نشست چهلمین اجلاس سازمان دنیای گردشگری 21 تا 23 آبان ماه (12 تا 14 نوامبر) به میزبانی همدان برگزار می گردد. با این وجود فهرست برنامه های این نشست به وسیله سازمان دنیای گردشگری تنظیم می گردد.

وی اضافه نمود:

بازرسان سازمان دنیای گردشگری در این سفر 2 روزه خود به همدان، امکانات موجود از جمله سالن های کنفرانس و فضاهای برگزاری همایش های جنبی این اجلاس را مورد ارزیابی قرار می دهند و آنالیز های لازم را برای راه اندازی یک دفتر کار و وسایل مورد احتیاج آن انجام می دهند.

او ضمن اشاره به آنالیز شرایط لازم برای برگزاری پیش تور و پس تور چهلمین اجلاس سازمان دنیای گردشگری به وسیله بازرسان، ادامه داد:

این اجلاس در شهر همدان به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر برگزار می گردد و بازرسان در این سفر ، برنامه های تدارک دیده شده را چک می نمایند تا مسائل احتمالی قبل از برگزاری نشست شناسایی و برطرف گردد.

یاری با اشاره به مسئولیت سخت این اجلاس اضافه نمود:

هم اکنون وارد مرحله اجرایی این میزبانی شده ایم و دعوتنامه ها به مهمانان ارسال شده و از این پس در پی گرفتن ویزاها، رزرو هتل ها و برقراری ترانسفر برای انتقال از تهران به همدان و تدوین پیش تور و پس تور برای مهمانان اجلاس هستیم.

او مطرح نمود:

بازدید از اماکن دیدنی همدان جزو برنامه های اجلاس سازمان دنیای گردشگری است و این برنامه به معرفی جاذبه های گردشگری همدان در ابعاد بین المللی یاری می نماید.

همدان در چهلمین اجلاس سازمان دنیای گردشگری میزبان 500 عضو از بیش از 150 کشور وابسته به سازمان دنیای گردشگری است.

سازمان دنیای گردشگری مستقر در شهر مادرید اسپانیا پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در دنیا و یکی نمایندگی های سازمان ملل در بخش گردشگری است که سیاست گذاری در خصوص امور دنیاگردی را انجام می دهد.

اعضای هیئت رئیسه این سازمان از 12 نفر تشکیل شده است که شرکت سیاحتی علیصدر همدان در اوایل مردادماه سال گذشته برای اولین بار به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه این سازمان برگزیده شد.

شرکت سیاحتی علیصدر از سال 1370 با همکاری سازمان ایرانگردی و دنیاگردی، سازمان همیاری شهرداری های استان و شهرداری همدان و با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه علیصدر تاسیس شد و هم اکنون یک کرسی از 12 کرسی هیئت رئیسه سازمان دنیای توریسم را به خود اختصاص داده است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1018

به "هیاتی سه نفره از بازرسان سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیاتی سه نفره از بازرسان سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید