مقاله: بازسازی باشگاه ورزشی و سالن ورزشی چطور باید انجام گیرد؟ (خدمات و راهنمای اجرا)

به گزارش پزشکی مدرن، پس در انتخاب کفپوش برای بازسازی سالن ورزشی دقت کافی به خرج دهید و از کیفیت جنس کفپوش مطمئن باشید تا برای هر گونه فعالیت ورزشکاران مناسب باشد و آسیبی به آنها نرساند.

مقاله: بازسازی باشگاه ورزشی و سالن ورزشی چطور باید انجام گیرد؟ (خدمات و راهنمای اجرا)

آیینه در سالن بدنسازی به ورزشکاران کمک می کند حرکات را صحیح انجام دهند، خود را با دیگران مقایسه کنند و از آنها الگو بگیرند و تشویق شوند تمرینات را ادامه دهند. در بعضی از باشگاه ها آیینه های سرتاسری را روی دیوارها نصب می کنند یا به این شکل رو به روی هر دستگاه یک آیینه قدی وجود داشته باشد.

اگر کفپوش مناسبی انتخاب نکنید احتمال رشد قارچ و باکتری افزایش پیدا می کند و منجر به ایجاد بیماری های پوستی در مراجعان می شود. کفپوش های گرانولی و پلی اورتان از بهترین و مناسب ترین انواع کفپوش ها برای سالن های بدن سازی هستند، چرا که به راحتی دچار فرو رفتگی نمی شوند و به بدن انسان آسیبی وارد نمی کنند.

حتی ممکن است به موقع کار بازسازی را انجام دهید اما چون به کیفیت و جنس کفپوش دقت کافی نکرده باشید، موجب ضرر و آسیب های بدنی و یا روحی زیادی شوید.

تعویض دوره ای کفپوش ها و انتخاب جنس و کیفیت آن اهمیت فراوانی دارد؛ به همین خاطر باید بازسازی ساختمان سالن ورزشی و کفپوش را جدی بگیرید. یک سالن بزرگ با کفپوش هایی که از جایشان درآمده یا از نظر کیفیت و دوام درجه پایینی دارند و قابلیت ارتجاعی و یا حرکات سنگین بر روی آن ها دیگر ممکن نیست، خطرات فراوانی را برای ورزشکاران ایجاد می کنند.

منبع مقاله: بازسازی باشگاه ورزشی و سالن ورزشی چطور باید انجام گیرد؟ (خدمات و راهنمای اجرا)

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 905

به "مقاله: بازسازی باشگاه ورزشی و سالن ورزشی چطور باید انجام گیرد؟ (خدمات و راهنمای اجرا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی باشگاه ورزشی و سالن ورزشی چطور باید انجام گیرد؟ (خدمات و راهنمای اجرا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید