مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا: آمار قربانیان کرونا در کشور از مرز 175 هزار نفر عبور کرد

به گزارش پزشکی مدرن، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا گفت آمار قربانیان کرونا در این کشور روز گذشته از مرز 175 هزار نفر عبور کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا: آمار قربانیان کرونا در کشور از مرز 175 هزار نفر عبور کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری رادیو ملی آمریکا (ان پی آر)، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اظهار داشت تا روز یکشنبه، شمار قربانیان کرونا در این کشور از مرز 175 هزار نفر عبور نموده است.

طبق اعلام این مرکز، تا روز یکشنبه شمار قربانیان کرونا به 175 هزار و 651 نفر رسید. این در حالی است که در این روز بیش از هزار نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

بر پایه گزارش مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا، علاوه بر هزار قربانی در روزگذشته، 45 هزار نفر دیگر نیز در این روز در آمریکا به کرونا مبتلا شدند. این مرکز اعلام نموده این آمار نشان دهنده کاهش 39 درصدی شمار روزانه مبتلایان به کرونا در مقایسه با آمار 74 هزار و 818 نفری است که در 24 ژوئیه به ثبت رسیده بود. با این وجود، این آمار همچنان نشان دهنده شمار بالای مبتلایان و بیانگر عدید دوبرابری در مقایسه با ماه های نخست شروع همه گیری کرونا به حساب می آید.

رادیو ملی آمریکا همچنین اظهار داشت برپایه یک نظرسنجی جدید، آمار های منتشر شده در مورد ابتلا به کرونا نشانگر آن است که به این آمار ها از دیدی جناحی و حزبی در آمریکا نگریسته می گردد.

طبق یک نظرسنجی که از سوی سی بی اس و با همکاری مؤسسه یوگاو انجام و نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، 64 درصد از جمهوری خواستار معتقدند آمار مرگ و میر در آمریکا بر اثر کرونا بسیار کمتری از میزانی است که اعلام می گردد.

همچنین برپایه این نظرسنجی، 73 درصد از جمهوری خواستار معتقد بودند پاسخگویی و مقابله آمریکا با کرونا ویروس به خوبی پیش می رود.

لازم به ذکر است در حالی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا از عبور شمار قربانیان کرونا از 175 هزار نفر سخن گفته که سایت جهانی worldometers میزان قربانیان کرونا را بالای 180 هزار نفر تا لحظه تنظیم خبر در این کشور برآورد نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 220

به "مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا: آمار قربانیان کرونا در کشور از مرز 175 هزار نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا: آمار قربانیان کرونا در کشور از مرز 175 هزار نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید