مدیرعامل باشگاه استقلال در ایتالیا، نشست سعادتمند با استراماچونی

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی با نایب قهرمانی استقلال به سرانجام رسید که این تیم باید روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ایتالیا، نشست سعادتمند با استراماچونی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در شرایطی که از چند هفته قبل خبرهایی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با آندره استراماچونی منتشر شده بود و البته مورد تایید رسمی قرار نگرفت، خبرنگاران کسب اطلاع کرد مدیرعامل این باشگاه آدینه شب راهی ایتالیا شده است تا برای تسویه حساب با سرمربی پیشین آبی پوشان نشستی را برگزار کند.

براساس اطلاعات خبرنگاران، احمد سعادتمند به همراه مهدی نوروزی معاون مالی باشگاه استقلال راهی ایتالیا شده و قرار است در نشستی با آندره استراماچونی گفتگوی مستقیمی با وی داشته باشد.

در این مورد گفته می گردد سعادتمند برای انجام تسویه حساب و توافق بر سر پرداخت مطالبات استراماچونی به ایتالیا سفر نموده است اما بعضی از نزدیکان باشگاه مذاکره برای بازگشت وی به ایران را هم دور از ذهن نمی دانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 133

به "مدیرعامل باشگاه استقلال در ایتالیا، نشست سعادتمند با استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه استقلال در ایتالیا، نشست سعادتمند با استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید